  • 181. Data: 2010-06-19 13:47:38
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-17 22:19, masti pisze:

    > tak, piekny obrót do rowu.

    Ciekawą masz wyobraźnię... A raczej jej brak. Jak kurwa do rowu?

  • 182. Data: 2010-06-19 13:50:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-17 22:32, masti pisze:

    > ile razy w zyciu ta sztuka Ci się udała?

    Tym pytaniem zaznaczasz, że nigdy w życiu nie jeździłeś samochodem BEZ
    ABS. Kiedyś nie było ABS'ów i się jeździło, w deszcz czy nie deszcz,
    śnieg czy błoto. I było dobrze, trzeba było uczyć się prawidłowo
    hamować, by wyhamować i w nic nie zajebać. Teraz ogłupiają systemy i
    kierowcy nie muszą się w ogóle uczyć hamować, dlatego w sytuacjach
    kryzysowych nie potrafią wykorzystać w 100% swoich hamulców, bo hamują
    ZA SŁABO! (z moich obserwacji)

  • 183. Data: 2010-06-19 13:52:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jun 2010 13:50:44 +0200, osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    > Tym pytaniem zaznaczasz, że nigdy w życiu nie jeździłeś samochodem BEZ
    > ABS. Kiedyś nie było ABS'ów i się jeździło, w deszcz czy nie deszcz,

    nie, zupełnie nie jeździłem. Nie wiedziałem, że kaszlaki czy kanciaki
    miały ABS.

> [...]
    > kierowcy nie muszą się w ogóle uczyć hamować, dlatego w sytuacjach
    > kryzysowych nie potrafią wykorzystać w 100% swoich hamulców, bo hamują

    dlatego się pytam ile razy mu się ta sztuka udała, żeby wiedzieć czy umie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2010-06-19 13:52:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-18 21:44, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie, ABS działa także gdy sie lekko i z wyczuciem hamuje.

    Na lodzie? Nie rozśmieszaj mnie.

  • 185. Data: 2010-06-19 13:54:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-19 13:52, masti pisze:

    > dlatego się pytam ile razy mu się ta sztuka udała, żeby wiedzieć czy umie.

    TO nie jest sztuka, hamować bez abs. Tylko wyczucie i doświadczenie.
    Można skuteczniej zahamować bez absu, jak z absem. Gdyby było inaczej,
    samochody rajdowe miałyby absy.

  • 186. Data: 2010-06-19 13:59:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Są dwie możliwości, pierwsza: pierdolnąłby w hamulec i ślicznym bączkiem odbiłby
    > się od tira wprost w przydrożne drzewo. Ale tę skreślamy, bo ABS jest
    > zły. Więc zostaje druga: super-macho by zachamował prawymi kołami bez
    > obracania samochodu ;-)
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Uwielbiam takich, co piszą z błędami ortograficznymi i podpisują się pod
    tym imieniem i nazwiskiem :D Nobel dla takich :D

  • 187. Data: 2010-06-19 14:40:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 13:52:59 +0200, w <hvib47$n0v$1@news.task.gda.pl>, Filip KK
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Na lodzie? Nie rozśmieszaj mnie.

    Na lodzie to może w ogóle nie włączyć się.

  • 188. Data: 2010-06-19 15:23:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 20:12:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > mondeo wymusił pierwszeństwo. Mógł nie zauważyć, miał prawo do błędu

    Ceną 'prawa do błedu' jest eutanazja.

    --
    ___________ (R)

  • 189. Data: 2010-06-19 16:57:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-06-19 13:23, Maciek pisze:
    > No to weź pod uwagę, że foteliki do 12kg "nieco" się różnią od 9-15.
    > Dziecko leży w nich dość ściśle objęte fotelikiem, dla najmłodszych
    > często są wkładki na głowę. Przy bocznym uderzeniu największy problem
    > masz z ciężką głową, która lubi się przemieścić nie tak jak na to
    > anatomia pozwala. Pokaż mi fotelik 9-15 który sztywno trzyma dziecku
    > głowę. Dlatego napisałem o raczej średnich szansach dziecka, co
    > oczywiście nie znaczy, że musiało zginąć - w końcu, jak przytomnie
    > zauważył twórca wątku, ludzie potrafią przeżyć i katastrofę lotniczą :->

    Dla tego w 1 moim poście napisałem że zależy wszystko jaki ktoś miał
    fotelik bo każdy jest inny, chiński przy 10km/h rozpadnie się ale
    firmowy z 4* już daje dużo większe szanse na przeżycie. O tym czy
    przeżyje decyduje już przypadek ale dobry fotelik zwiększa zdecydowanie
    szanse dziecka.
    Sam niedługo będę miał dylemat bo dziecko waży już 14.5kg a fotelik mam
    do 18 i też będę musiał rozglądać się za nowym i na pewno nie będzie to
    nic chińskiego :) obecnie mam Bebe Comfort Axis
    http://www.youtube.com/watch?v=CVSKZ1CjrWk&feature=f
    vw

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 190. Data: 2010-06-20 08:31:27
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Chris dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    > mam do 18 i też będę musiał rozglądać się za nowym i na pewno nie
    > będzie to nic chińskiego :) obecnie mam Bebe Comfort Axis

    Jakby coś - to mam dwa Concord Lift- y do sprzedania - bo mi dziecko wyrosło
    już z fotelika, a że zawsze kupowałam dwa - do każdego samochodu to mam
    teraz dwa na zbyciu :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Suzuki Jimny 2001
    3M