  • 61. Data: 2010-06-17 21:52:18
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodziło mi o kwestię nowa Panda czy 10 letnia Eklasa :)

    10 letnia a nawet 14 E klasa ma 4 ****

    a już teraz można kupić 9 letnie 5 ***** auta

    pozdrawiam.

  • 62. Data: 2010-06-17 21:52:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:50:50 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Już przecież na to odpowiedziałem, całkowite uniemożliwienie
    > jakiegokolwiek hamowania, gdyż auto jest starszej generacji i każde z
    > kół nie ma odrębnego systemu ABS, a dziala "jeden za wszystkich", jedno
    > się ślizga to sajonara, nie hamujemy.
    > Coś jeszcze musze wytłumaczyć?

    i twierdzisz, że zrobiłbyś cokolwiek więcej sam?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2010-06-17 21:53:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > i twierdzisz, że zrobiłbyś cokolwiek więcej sam?

    Zdecydowanie tak.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 64. Data: 2010-06-17 21:55:39
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > 10 letnia a nawet 14 E klasa ma 4 ****
    > a już teraz można kupić 9 letnie 5 ***** auta
    > pozdrawiam.

    Tak ale tu chodzi o specyficzne podejście "Co nowe to nowe". Nie ważne że za
    tą kwotę można kupić kilka lat starsze o wiele bardziej komfortowe i
    bezpieczne auto.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 65. Data: 2010-06-17 21:55:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:53:23 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Zdecydowanie tak.

    wydaje Ci się.

  • 66. Data: 2010-06-17 21:57:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > wydaje Ci się.

    Ale proszę, nie mierz wszystkich swoją miarą.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 67. Data: 2010-06-17 22:00:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-17 21:41, Lewis pisze:

    > Może mamy różne pojęcie sytuacji awaryjnej? Dla mnie mocniejsze
    > wcisięnie hamulca to żadna sytuacja awaryjna...

    Mocniejsze wciśnięcie hamulca występuje dość regularnie. Wciśnięcie do
    oporu również. Ludzie wyczyniają różne rzeczy na drodze. Na
    nieszczęście kierowców nie wybierają sobie tylko dobrej pogody i lata...

    > No pewnie, lepszym argumentem jest: Panie 20 lat za kółkiem jeżdzę (5kkm
    > rocznie)...

    A o jakim argumencie piszesz? Ja po latach i przekroczonym milionie
    piszę, że trafiła mi się kolejna sytuacja, która mnie nauczyła kilku
    rzeczy, a Ty będziesz twierdził, że Twoje 30kkm/rok jest wystarczającym
    jako argument w dyskusji? Jak byłem młodszy robiłem rocznie dużo
    więcej i do tego nie były przebiegi 'zawodowe'.

    > Widzisz skromną różnice między ruchem miejskim a trasą szybkiego ruchu i
    > prędkością 50km/h i 110km/h? Obie są dozwolone.

    Różnica w sumie niewielka - albo potrafisz ocenić konkretną sytuację,
    albo nie. Przy prędkości 50km/h wiele szkody się nie stanie, przy
    110km/h już nie jest tak miło. Jeżeli tego nie oceniłeś poprawnie,
    to nie zwalaj czegokolwiek na ABS.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 68. Data: 2010-06-17 22:00:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:57:09 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Ale proszę, nie mierz wszystkich swoją miarą.

    tak "miszczu kierownicy"

  • 69. Data: 2010-06-17 22:02:48
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:57:09 +0200, osobnik zwany Lewis
    > wystukał:
    > tak "miszczu kierownicy"

    Ja Cię kolego nie obrażałem. Nie uważam się za mistrza kierownicy, popelniam
    błędy i potrafię się do nich przyznać. Ale w pewnych sytuacjach maszyna po
    prostu nie myśli i każdy normalny kierowca potrafi coś przewidzieć i zrobić
    znacznie więcej niż durny zaprogramowany układ elektroniczny.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 70. Data: 2010-06-17 22:09:32
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > jako argument w dyskusji? Jak byłem młodszy robiłem rocznie dużo
    > więcej i do tego nie były przebiegi 'zawodowe'.

    Piszę o argumencie liczenia doświadczenia w latach, co wg mnie jest
    całkowitym bezsensem.
    Nie jeżdzę zawodowo, o tak po porstu prywatnie. Nie przechwalam się jaki to
    ze mnie szofer ale widzę że już zaczynasz się unosić swoim wiekiem więc
    innych traktujesz jak gówniarzy, to podałem prosty przykład 5 lat po 30kkm
    czy 20 lat po 5kkm...
    Nie kwestionuję Twoich umiejętności i doświadczenia lecz kwestionuję
    bezmyślną maszynę która nie zastąpi kierowcy, nigdy.

> [...]
    > albo nie. Przy prędkości 50km/h wiele szkody się nie stanie, przy
    > 110km/h już nie jest tak miło. Jeżeli tego nie oceniłeś poprawnie,

    Nie mam szklanej kuli w aucie i nie mogłem ocenić tego że tir zacznie mnie
    spychać z drogi gdy bedę obok...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)