    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Dyski 4Kn w 2019
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 10 Mar 2019 15:48:33 GMT

    Czy któryś z kolegów rozglądał się ostatnio jak wygląda sytuacja dysków
    4Kn na rynku? Przeglądam kilka sklepów on-line, ale żaden nie podaje
    informacji o 4Kn... Czyżby w ofercie w dalszym ciągu były wyłącznie dyski
    512e?

    Uprzedzając pytania "po co mi to" - planuję za niedługo wymienić jeden z
    moich dysków na model 4TB, ale chcę pozostać przy klasycznym MBR (bo tym
    nowoczesnym cudom typu GPT nie ufam).

    Mateusz