  • Data: 2019-03-11 08:48:46
    Temat: Re: Dyski 4Kn w 2019
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Mar 2019 23:01:45 +0000, Marcin Debowski wrote:

    > https://www.newegg.com podaje i trochę tego ma. Amazon nie podaje, ale
    > ma w ofercie. W polskich sklepach online też widzę, ale trzeba szukać po
    > konkretnym modelu.
    >
    > https://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82
    E16822179055
    > https://www.ceneo.pl/46032041

    Faktycznie, dzięki! Portale które przeglądałem nie mają takich po prostu
    w ofercie. Na Newegg widzę, że dyski 4Kn jednak w dalszym ciągu kierowane
    są w segment "enterprise"... Większość to SAS, a takiego z 5400 rpm to ze
    świecą szukać. No nic, pozostaje poczekać jeszcze trochę. Swoją drogą, w
    międzyczasie dowiedziałem się (co w zasadzie powinno być oczywiste od
    początku), że aby wykonać boot z dysku 4Kn potrzeba specjalnego wsparcia
    od strony BIOSu - a ja nawet nie wiem czy mój domowy NAS takie coś
    potrafi... Wieczne problemy z tymi komputerami.

    Mateusz