  • Data: 2019-03-11 15:53:36
    Temat: Re: Dyski 4Kn w 2019
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Mar 2019 15:33:37 +0100, RadoslawF wrote:
    > Skoro już kupiłeś za małą obudowę to wystaw SSD na zewnątrz. Nie będzie
    > hałasował. :-)

    Faktycznie, o tym nie pomyślałem. Mam nawet taśmę klejącą gdzieś w
    szufladzie - tylko muszę sobie przypomnieć w której.

    > Jak wyżej stawiasz oszczędności niż prędkość to twój wybór.

    System na tym serwerku wstaje w 4 sekundy. Szybciej mi nie potrzeba :)

    > Słabym ogniwem jest jak zwykle człowiek.
    > System zawsze można postawić na nowo, dane można zapisywać na RAID który
    > masz.

    No tak, ale ja mam w życiu ciekawsze rzeczy do roboty niż stawianie na
    nowo systemu... RAID już jest i działa - głupio z niego nie skorzystać
    dla systemu, narażając się na downtime, roboczogodziny, koszt dodatkowego
    dysku, no i złość małżonki która AKURAT TERAZ chciała sobie pooglądać
    zdjęcia z wakacji.

    Mateusz