  • 71. Data: 2016-09-21 22:20:28
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 21.09.2016 o 16:35, 2late pisze:

    > Jest, wlasnie sie pojawil. ;)
    > http://www.tweaktown.com/news/54037/worlds-fastest-s
    amsung-2tb-ssd-rocks-2-1gb-sec-writes/index.html

    Ok, jutro zagram w totka :D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 72. Data: 2016-09-21 23:54:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/09/2016 05:01, ggs wrote:

    amsung-2tb-ssd-rocks-2-1gb-sec-writes/index.html

    > Robi wrażenie i ta pojemnośc i szybkość..
    >
    > Cena jednak też robi wrazenie - producenta 1299USD. Coś tyle ale w PLN płaciłem za
    950 PRO (512). Faktycznie jest piorunujący w kopiowaniu dużych plików (nawet w ramach
    tej samej partycji). Mam go jako systemowy i tutaj nic wybitnego , dziala
    organoleptycznie z prędkością jak poprzedni SSD na SATA.

    Podejrzewam ze tak samo szybko by dzialal na wirtualnej maszynie na
    wirtualnej maszynie na wirtualnej maszynie na wirtualnej maszynie. :)