  • 11. Data: 2015-02-28 14:49:46
    Temat: Re: Dziwny silnik
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.02.2015 12:59, Robert Wańkowski wrote:
    > "bartekltg"
    r.pdf

    > To gdyby podłaczyć bezpośrednio pod końce osi, to by się nie kręcił?

    Nie. I to przy żadnej teorii tłumaczącej działanie.
    Inną ciekawą wrzucił niedawno A.L. - podgrzewanie miejsca styku
    i rozszerzalność termiczna.

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2015-02-28 15:35:12
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 14:07, AL pisze:

    > tu jest ładnie wyjaśnione:
    > https://www.youtube.com/watch?v=DjKhggNJGls&feature=
    player_detailpage#t=207

    Ktoś miał w sygnaturce, taki oto cytat:
    "Każdy złożony problem ma proste i błędne rozwiązanie"

    Idealnie pasuje do tego filmiku.

    JK

  • 13. Data: 2015-02-28 15:46:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "AL"
    > tu jest ładnie wyjaśnione:
    > https://www.youtube.com/watch?v=DjKhggNJGls&feature=
    player_detailpage#t=20
    > 7
    W ciągu tych mili czy mikrosekund ostygnie znacząco?
    Na łożysku z luzami nie powinno działać. Tak samo na panewce.

    Robert

  • 14. Data: 2015-02-28 15:53:13
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lutego 2015 15:35:25 UTC+1 użytkownik JK napisał:

    > Ktoś miał w sygnaturce, taki oto cytat:
    > "Każdy złożony problem ma proste i błędne rozwiązanie"
    >
    > Idealnie pasuje do tego filmiku.
    >
    > JK

    Ten motorek to mały pikuś. Jazdy się zaczynają przy darmowej energii. Dwie cewki, dwa
    magnesy dioda i kondensator. I się silniczek kręci albo dioda świeci. Tam dioda,
    żarówka reflektorowa do samochodu. Nigdy nie mailem odwagi, żeby samemu przed sobą
    się nie ośmieszyć,zbudować taki darmowy generator prądu. A może jednak działa? Teraz
    jak można sprzedawać bioprąd do sieci to kto wie czy nie nawinę dwustu takich cewek i
    nie narobię prądu na sprzedaż. Miło by było połączyć doświadczenie, które jak wszyscy
    wiedzą jest miarą poznania świata, z miłością wielką i czystą do pieniędzy.

  • 15. Data: 2015-02-28 16:24:22
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.02.2015 15:35, JK wrote:

    player_detailpage#t=207

    > Ktoś miał w sygnaturce, taki oto cytat:
    > "Każdy złożony problem ma proste i błędne rozwiązanie"
    >
    > Idealnie pasuje do tego filmiku.

    Masz też drugie. Znacznie bardziej skomplikowane ;-)
    W skrócie, kulka działa jak coś w rodzaju klatki.
    Szczegóły w pdf

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2015-02-28 16:33:08
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.02.2015 15:53, Zachariasz Dorożyński wrote:

> [...]
    > Nigdy nie mailem odwagi, żeby samemu przed sobą się nie
    > ośmieszyć,zbudować taki darmowy generator prądu.

    Nie zapomnij o baterii pod stołem. 300 lajków na YT murowane.

    > A może jednak działa?

    Oczywiście, że działa. O ile nie zapomnisz baterii.

    > Teraz jak można sprzedawać bioprąd do sieci to kto wie czy
    > nie nawinę dwustu takich cewek i nie narobię prądu na sprzedaż.

    Zrób , nawet nie trzeba sprzedawać, zrób, pokaż, zę działą,
    pieniądze, kobiety, wino, noble, wszystko będzie walić drzwiami
    i oknami.

    > Miło
    > by było połączyć doświadczenie, które jak wszyscy wiedzą jest miarą
    > poznania świata, z miłością wielką i czystą do pieniędzy.

    Omijasz ważny aspekt tych teorii. Czemu nikt tego nie zrobił?
    Przecież to proste, a generuje pieniądze, wino...

    Dlaczego?
    a) bo to nie działa (teoria m.in moja)
    b) porywa ich czarna wołga (teoria m.in ludzi od forum wynalazków)
    c) ufole cofają czas na Ziemi dopóki konstruktor zamiast konstruować
    nie zajmie się przeglądaniem kotów w internecie (teoria grupowicza jagena)

    pzdr
    bartekltg

  • 17. Data: 2015-02-28 17:18:47
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lutego 2015 16:33:09 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

> [...]
    > c) ufole cofają czas na Ziemi dopóki konstruktor zamiast konstruować
    > nie zajmie się przeglądaniem kotów w internecie (teoria grupowicza jagena)

    Pozostaje problem natury osobistej. Bez względu czy to działa( bez baterii
    oczywiście) czy nie działa to zawsze wychodzę przed sobą na idiotę. Jak nie działa to
    jestem idiotą bo zrobiłem. Jak działa to jestem idiotą że nie zrobiłem wcześniej.

  • 18. Data: 2015-02-28 17:19:39
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

  • 19. Data: 2015-02-28 17:33:55
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 16:24, bartekltg pisze:

    > Masz też drugie. Znacznie bardziej skomplikowane ;-)
    > W skrócie, kulka działa jak coś w rodzaju klatki.
    > Szczegóły w pdf
    >
    > pzdr
    > bartekltg

    Tak, czytałem i próbowałem zrozumieć. W każdym razie, wyjaśnienie do
    którego podałeś link, bardziej do mnie przemawia. Podstawowy problem z
    wyjaśnieniem na podstawie rozszerzenia termicznego polega na tym, że
    ulegają mu jedynie kulki. A co z dwoma bieżniami. One się nie
    rozszerzają? Nie hamują ruchu wirnika?

    JK

  • 20. Data: 2015-02-28 17:36:47
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    > W ciągu tych mili czy mikrosekund ostygnie znacząco?
    > Na łożysku z luzami nie powinno działać. Tak samo na panewce.

    Wydaje mi się, że na panewce nie będzie działać, bez względu na to jak
    tłumaczyć zasadę działania.

    JK