  • 11. Data: 2014-10-23 22:27:27
    Temat: Re: Dziwny układ ładowania w komórce - rozładowanie!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    AlexY napisał(a) :

    > Błąd, sygnalizuje ładowanie.

    Amperomierz mnie okłamuje?

    > Oświecę Cie, panel ma sens wyłącznie w świetle słonecznym.

    Do symulacji słabego oświetlenia także?

    > Jaki typ
    > ogniw masz i jaka jest ich powierzchnia czynna?

    Polikrystaliczne. Ok. 200cm2.

    Dzięki za poświęcony czas i pomoc.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 12. Data: 2014-10-23 23:54:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Amperomierz mnie okłamuje?

    Dopiero co pisałeś że nie masz podłączonego amperomierza (nie
    bezpośrednio ale pytanie "w celu?" sugeruje jego brak), zdecyduj się.

    > Do symulacji słabego oświetlenia także?

    Do ładowania.

    > Polikrystaliczne. Ok. 200cm2.

    4W max, mało.

    > Dzięki za poświęcony czas i pomoc.

    Proszę bardzo.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2014-10-24 10:31:42
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    AlexY napisał(a) :

    > Dopiero co pisałeś że nie masz podłączonego amperomierza (nie
    > bezpośrednio ale pytanie "w celu?" sugeruje jego brak), zdecyduj się.

    Pomiędzy tymi wiadomościami upłynęło trochę wody w Wiśle.

    > Do ładowania.

    Tyle to ja wiem :-)

    > 4W max, mało.

    Nominalnie 3.5W. Wystarcza do moich potrzeb. Wymiar MA znaczenie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 14. Data: 2014-11-05 19:41:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz napisał(a) :
    > Moim zdaniem przetwornica "sieje".
    >
    > G.B.

    No i wygrał Pan zdjęcie Mercedesa.

    Stan naładowania 59%. Napięcie (mierzone woltomierzem) na aku 3.75V.
    Telefon wyłączony. Przy nasłonecznieniu rozpoczyna ładowanie także
    wskazując 59%. Ustawiam panel tak, by działał tuż powyżej granicy
    wyłączenia ładowania. Sprawdzam za pół godziny - stan naładowania
    9%. Udało się :-) Napięcie na aku... 3.75V.
    I tyle w temacie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600