  • 21. Data: 2019-08-27 09:36:38
    Temat: Re: Ech te srakofUny - Barometr
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-27 o 07:31, z pisze:

    >> Barometr w telefonie, debilu,
    >
    > Widzę że

    Nie, nim rozpocząłeś dyskusję, trzeba było przeczytać w jakim celu
    producent wyposaża smartfona w barometr. Uniknąłbyś wtedy kompromitacji :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2019-08-27 13:50:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d64bfe5$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

    Może masz na myśli rentę?

    renta ż IV, CMs. ~ncie; lm D. rent
    1. <<okresowe lub dożywotnie świadczenia pieniężne,
    np. z tytułu ubezpieczeń społecznych, zapewniające
    osobie uprawnionej środki utrzymania w określonych
    sytuacjach życiowych (po przekroczeniu ustalonego
    wieku pracownika, w wypadku inwalidztwa itp.)>>

    Renta inwalidzka, rodzinna, starcza.
    Brać, otrzymywać, pobierać rentę.
    Być na rencie.
    Przejść na rentę.
    Utrzymywać się, żyć z renty.

    2. ekon. <<regularnie otrzymywany dochód z kapitału,
    majątku (np. z papierów wartościowych, z wydzierżawionej
    ziemi), nie wymagający wkładu pracy właściciela>>

    Renta gruntowa.

    hist. Renta feudalna <<produkt dodatkowy, właściwy feudalnym
    stosunkom produkcyjnym, wytwarzany przez poddanych chłopów,
    a przywłaszczany przez ich panów feudalnych>>

    Renta naturalna <<renta feudalna oddawana panu przez poddanego,
    w postaci określonej ilości produktów uzyskiwanych z własnego gospodarstwa>>

    Renta odrobkowa <<renta feudalna jako nieodpłatna praca
    wykonywana przez poddanego na ziemi jego pana; pańszczyzna>>

    niem.

    > Podziel się... ;-)

    Napisałeś -- trzeba podzielić się zyskiem z decydentem. ;)

    Można też udawać (jak Ty) chorego umysłowo.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-08-27 13:58:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5d64ddab$0$17358$6...@n...neostrada.pl

    > Nie, nim rozpocząłeś dyskusję, trzeba było przeczytać w jakim celu producent
    wyposaża smartfona w barometr. Uniknąłbyś wtedy
    > kompromitacji :]

    Albo zastanowić się nad tym, dlaczego wskazania telefonicznego
    barometru są mniej stabilne niż pogodynkowe wskazania, po czym
    ,,odkryć'' ;) zależność wskazania od wysokości.

    Jak widać -- jednym ludziom można dać do ręki gotowe narzędzia,
    by nic w zamian nie uzyskać, podczas gdy inni ludzie odkrywają
    prawidłowości, mając do dyspozycji prymitywne ,,laboratoria'',
    nierzadko własnej_konstrukcji/własnego_pomysłu.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-08-27 14:13:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d64c1c0$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > Brawo Ty. Niestety nie jestem tak
    > genialny bo nie mam wyższego wykształcenia

    Najwyraźniej brak Ci podstawowego.
    (piszę to na podstawie wielu rozmów przeprowadzonych z Tobą;
    mam na myśli nie tylko problemy ortograficzne i nieznajomość
    podstaw siedemnastowiecznej fizyki)

    > i mieszkam na wschodzie.
    > I oczywiście chodzę do pracy

    Do jakiej pracy? -- toż Ty najwyraźniej o niczym nie masz
    pojęcia! Płacą Ci za bezczynność/niepsucie? Jesteś prawnie
    chronionym terrorystą?

    > a nie leniuchuję za pieniądze podatników

    Przypominasz leniuchującego -- dzieciaka.

    > ;-) To mnie dyskwalifikuje w przedbiegach do debaty z Tobą.

    > PS. Myślałeś kiedyś nad zawodowym korektorstwem (jest takie słowo?)
    > Szkoda żeby taki talent się marnował. Można to robić zdalne ze swojej kanapy. ;-)

    Najwyraźniej nie potrafisz zadbać o siebie, lecz usiłujesz rządzić innymi.
    Droga (do uzyskania statusu świra -- dającego rentę chorobową w RP) niby
    poprawna, ale konkurencja spora... ;)

    "z" 5d64bfe5$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

    E: Może masz na myśli rentę?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-08-27 14:48:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d64bfe5$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

    Jak dostać rękę ;) chyba wiesz. Najpierw trzeba upolować
    bogatego teścia_in_spe. Później już gładko idzie z górki. ;)
    [im niżej zejdzie z tej górki, tym wyżej/silniej ciśnie?]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    https://danutac.oferty-kredytowe.pl

    Poniższego nie kieruję do z -- co chyba oczywiste.

    Obłędny system leczniczy w RP...

    Mam gardłowy problem -- niby lekarstwo jest tu oczywiste,
    lecz na drodze do zdobycia leży ;) i pieniądz, i lekarz
    zdolny do wystawienia recepty... Jeśli dziś zgłoszę chęć
    wizytacji -- będę mógł przyjść już ;) pojutrze, albowiem
    środy są zarezerwowane małym dzieciom...

    Gardło boli, ale to drobiazg -- gorsze są ewentualne powikłania...
    Szkoda też czasu... Nadto i głowa trzaska w szwach tak zwanych...

    Czy farmaceuta nie może wyręczyć lekarza w doborze antybiotyku?

    Pozostają domowe metody? -- choćby czosnek i litry soku pomarańczowego?...

  • 26. Data: 2019-08-27 14:57:01
    Od: z <...@...pl>

    Ładnie się podjarałeś. Ale to nie wszystkie słowa które miałęś wyłapać.
    Podpowiem. Takie nięoczywiste, które czyta się prawidłowo ale nie są
    prawidłowe, takie dające do myślęnia i sprawdzające czy nadajesz się na
    korektora ;-)

  • 27. Data: 2019-08-27 16:26:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d65289f$0$17364$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Podpowiem. Takie nięoczywiste, które czyta się prawidłowo ale nie są
    > prawidłowe, takie dające do myślęnia i sprawdzające czy

    Daremny Twój trud -- nie mogę. Nie mogę i nie chcę?
    IMO zdrowy na umyśle człowiek nie chce tego, czego nie może.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d6526b6$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > zdolny do wystawienia recepty... Jeśli dziś zgłoszę chęć
    > wizytacji -- będę mógł przyjść już ;) pojutrze, albowiem
    > środy są zarezerwowane małym dzieciom...

    Sukces -- jutro. :) [dobra zmiana!]

    > Gardło boli, ale to drobiazg -- gorsze są ewentualne powikłania...

    [najgorsza jest utrata szansy na tanie mleko w Biedronce?]

  • 28. Data: 2019-08-27 16:29:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 29. Data: 2019-08-27 19:58:57
    Od: z <...@...pl>

    Coś Ci się pozajączkowoło. Ogąrnij się ;-)

  • 30. Data: 2019-08-28 00:36:36
    Od: "semper porro, numquam retro" <c...@i...net.info.site.invalid>

    z wrote:
    > W dniu 2019-08-27 o 14:48, ???????? pisze:

    > Ładnie się posrałeś...
    > i sprawdzające czy nadajesz się na kondonżera...

    Daj sobie spokoj z dysputami z ????????

    --
    semper porro... http://bit.ly/2VUKoyZ