  • 21. Data: 2018-04-23 11:00:01
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak zależy ci, żeby twoje dzieci miały raka, to wytnij DFPa, podłącz
    > szlauch do rury wydechowej swojego diesla, koniec szlaucha umieść w
    > kabinie swojego diesla. Do kabiny wsadź swoje dzieci i włącz silnik.
    > Po 15 minutach sprawdź efekty. W razie potrzeby możesz kontynuować
    > przez kolejne 15 minut.

    Mimo wszystko mam nadzieje, ze rozumiesz ze to jest demagogia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 22. Data: 2018-04-23 11:28:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2018 09:36:48 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > kabinie swojego diesla. Do kabiny wsadź swoje dzieci i włącz silnik. Po
    > 15 minutach sprawdź efekty. W razie potrzeby możesz kontynuować przez

    Zrób to samo w swoim nowym niedieslu blachosmrodzie i niech ktoś(bo Ty raczej nie
    dasz) da znać jaki był finał
    Ew zrób to doświadczenie na swoim poprzednim aucie którego nie zutylizowałeś kupując
    nowe wiec przyczyniłeś się do zwiększenia ilości blachosmrodów na planecie.

  • 23. Data: 2018-04-23 11:44:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 23 Apr 2018 08:19:23 +0200, J.F.

    > A kto kupil ?

    W najgorszym wypadku złomiarze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2018-04-23 11:47:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    23 Apr 2018 08:59:59 GMT, Budzik

    > Z ciekawosci - co wypozyczalnie obchodzi zuzycie paliwa?

    Akurat tu wypożyczalnia, a ile jest innych przypadków,
    typu przewóz osób itd. gdzie to ma znaczenie.

    > Poza tym rozumiem, ze w PL by coś takeigo zrobili dla zysku
    > na DPFach ale w Niemczech? Bez jaj...

    No jak widać z jajami. Może jakiś prawdziwy wolak to wymyślił. Uchodźca
    jakiś.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2018-04-23 11:58:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 23 Apr 2018 08:19:23 +0200, J.F.
    >W najgorszym wypadku złomiarze.

    To jest cenne ? To chyba nie katalizator z cennymi metalami ?

    J.

  • 26. Data: 2018-04-23 12:43:05
    Od: p...@g...com

    --Z ciekawosci - co wypozyczalnie obchodzi zuzycie paliwa?

    nic i tak klient placi

    --Poza tym rozumiem, ze w PL by coś takeigo zrobili dla zysku na DPFach ale
    w Niemczech? Bez jaj...

    nie w Niemczech tylko Holandii i nie dla zysku na DPFach tylko aby uniknac
    kosztownego serwisu i czasu bo te auta trzeba zdjac z oferty wypozyczalni itp itd

    PS w artykule (po holendersku) pisza ze urzad wiedzial o tym procederze jednak nie
    podjeto zadnych dzialan, czyli w PL wycina DPF Kowalski a w NL tna firmy :-)
    hipokryzja ? jak mawiali starozytni pieniadz nie smierdzi :-) i tylko te zielone
    ekoludki wciaz sie dziwia ze smog sie nie zmniejsza :-)

  • 27. Data: 2018-04-23 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Akurat tu wypożyczalnia, a ile jest innych przypadków,
    > typu przewóz osób itd. gdzie to ma znaczenie.

    Ale rozmawiamy o tym konkretnym przypadku...
    Sugerujesz ze wycieli zeby zaoszczedzic nie swoje paliwo - brawo za
    argument...

    > No jak widać z jajami. Może jakiś prawdziwy wolak to wymyślił. Uchodźca
    > jakiś.

    Nie, nie widac.
    Bo ty sugerujesz ze kupili i wycieli zeby sprzedac DPF.
    A prawda jest taka, ze wycieli zeby pozbyc sie problemu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 28. Data: 2018-04-23 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > Kowalski a w NL tna firmy :-) hipokryzja ? jak mawiali starozytni
    > pieniadz nie smierdzi :-) i tylko te zielone ekoludki wciaz sie

    Ja to rozumiem. Myjkowi tłumacz :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 29. Data: 2018-04-23 18:04:57
    Od: p...@g...com

    Sprinter nie był dotychczas na liście podejrzanych choć logika mówi że im większa
    pojemność tym prawdopodobieństwo większe

    https://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/dieselgate-vw
    -und-daimler-drohen-angeblich-rueckrufe/20972588.htm

    Jeśli wycofają homologację dla Vito i T6 to trzeba będzie po prostu wprowadzić
    kolejne modele a klienci niech się sami martwią ;-)

  • 30. Data: 2018-04-23 22:55:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-21 o 14:59, Myjk pisze:
    > Sat, 21 Apr 2018 05:00:18 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Mogliby się wziąć za te wszystkie samochody z homologacją dopuszczone do
    > ruchu co to mają powyżynane filtry i nakazać na powrót zamotować. By się
    > działo.

    Bardzo jestem ciekaw, czy potrafią to zrobić.
    Tzn. czy te samochody mają zatrzymane dowody rejestracyjne do czasu
    przywrócenia filtrów.