  • 11. Data: 2018-04-22 16:53:28
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-22 o 14:59, Budzik pisze:

    > W przypadku busów rozróżnienie jest w sumie proste: ma dpf - szrot, nie
    > ma - porządne auto. Tyle ze porządnych juz nie sprzedaja :)

    I dlatego pytałem jak odróżnić nowe u dilera.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-04-22 17:26:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    https://40ton.net/filtry-czastek-stalych-wyciete-kil
    kuset-sprinterow-afera-najwiekszej-holenderskiej-wyp
    ozczalni/

    Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują
    ---------------------
    Nie wiem czy to z tego powodu, ale widać, że niektóre tak kopcą jakby
    jeździły na węgiel. Od razu cisną się na usta słowa, że osobowe dizle
    powinny być zaorane razem z ich właścicielami.

    neelix

  • 13. Data: 2018-04-22 20:00:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-22 o 17:26, neelix pisze:

> [...]
    > jeździły na węgiel. Od razu cisną się na usta słowa, że osobowe dizle
    > powinny być zaorane razem z ich właścicielami.

    Od siebie dodam, że diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 14. Data: 2018-04-22 20:24:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja od siebie ze tylko te ktore beda nalezaly do ciebie.

  • 15. Data: 2018-04-22 20:43:45
    Od: p...@g...com

    Wypalenie sprintera przy typowej eksploatacji w mieście np przeprowadzki jest
    niemożliwe stąd te desperackie kroki. Pytanie kto jeszcze oszukuje ? W Niemczech robi
    się TÜV co dwa lata więc pokusa jest duża a zieloni dziwią się że zielone plakietki
    nie działają ;-)

  • 16. Data: 2018-04-23 05:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I dlatego pytałem jak odróżnić nowe u dilera.

    Tez jestem ciekaw... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 17. Data: 2018-04-23 08:13:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    22 Apr 2018 11:59:45 GMT, Budzik

    > Bez jaj - niemiecka wypozyczalnia kupiła kilkaset szrotowy merców?
    > Ale jaja!

    Nie, kupili sprawne auta, po czym szybko wycieli DPFy, sprzedali filtry
    jako nowe pewnie za 2-3 tys. od sztuki, i mając w dupie że zadymiają PMami
    ludzi jeszcze sobie zużycie paliwa zmniejszyli co przy busach robi kolejna
    kasę do przodu. Proste jak drut, poważnie trzeba ci tłumaczyć takie rzeczy?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2018-04-23 08:19:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2018 08:13:26 +0200, Myjk napisał(a):
    > 22 Apr 2018 11:59:45 GMT, Budzik
    >
    > Nie, kupili sprawne auta, po czym szybko wycieli DPFy, sprzedali filtry
    > jako nowe pewnie za 2-3 tys. od sztuki,

    A kto kupil ?

    > i mając w dupie że zadymiają PMami
    > ludzi jeszcze sobie zużycie paliwa zmniejszyli co przy busach robi kolejna
    > kasę do przodu. Proste jak drut, poważnie trzeba ci tłumaczyć takie rzeczy?

    Mercedes nie wymaga jakiegos dodatku do wypalania?
    Kolejna oszczednosc :-)

    Ale nie martw sie - Holendrzy przejda na elektryki najwczesniej :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-04-23 09:36:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > A ja od siebie ze tylko te ktore beda nalezaly do ciebie.

    Jak zależy ci, żeby twoje dzieci miały raka, to wytnij DFPa, podłącz
    szlauch do rury wydechowej swojego diesla, koniec szlaucha umieść w
    kabinie swojego diesla. Do kabiny wsadź swoje dzieci i włącz silnik. Po
    15 minutach sprawdź efekty. W razie potrzeby możesz kontynuować przez
    kolejne 15 minut.

  • 20. Data: 2018-04-23 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > zadymiają PMami ludzi jeszcze sobie zużycie paliwa zmniejszyli co
    > przy busach robi kolejna kasę do przodu. Proste jak drut, poważnie

    Z ciekawosci - co wypozyczalnie obchodzi zuzycie paliwa?
    Poza tym rozumiem, ze w PL by coś takeigo zrobili dla zysku na DPFach ale
    w Niemczech? Bez jaj...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę