  • 80. Data: 2018-05-06 23:59:56
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > EGR mniej więcej tyle kosztuje i ...

    Do mojego kosztuje ponad 1000 plus drugi 1000 chłodnica spalin przy
    egr...
    Ale i tak wymieniłem jak sie zepsuło...
    Ale zgadza sie - do wielu aut kosztuje ponizej 500zł.

    I oczywiscie zdarza sie ze ludzie zaslepiaja ale duzo duzo mniej -
    najczesciej robi się to własnie przy okazji wycinania DPF.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 82. Data: 2018-05-07 18:16:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Chcemy byc ekologiczni na siłe? Ok, takie przykładowe ducato - pod
    >moja
    >noga pali 7-7,5, znam osoby ktorym pali 12-13.
    >Moze ekologicznie byłoby sprawic, zeby nie dało się nim zrobic
    >spalania
    >12-13?

    Kaplusznikom mowimy stanowcze nie ... choc nie, ducato niech sobie
    bedzie ograniczone ;-)

    J.

  • 83. Data: 2018-05-07 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kaplusznikom mowimy stanowcze nie ... choc nie, ducato niech sobie
    > bedzie ograniczone ;-)

    Osiołkom ktorzy blokują moj płynny ruch bo musza przy kazdych swiatłach
    wyhamowac do zera mowimy stanowcze nie! PRzez nich trace czas na drodze!