  • 231. Data: 2018-11-22 17:59:48
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ta, a komunizm w Polsce upadł przez zimę stulecia;)
    >
    > BTW - sam zwrot "według amerykańskich naukowców..." pokazuje, że
    > takie stwierdzenia należy traktować z dużą ostrożnoscia.
    >
    > Jak bardzo chcesz, to mogę napisać jakiś wywód, że afera w KNF była
    > spowodowana suszą - oczywiście pośrednio;)

    To tylko jedno z wielu.
    Naprawde nie trafiłes nigdy na rzadne opracowanie naukowe na ten temat
    czy po prostu kazde udało ci sie podważyc albo wrecz spostponowac?

    https://wiadomosci.wp.pl/fatalne-konsekwencje-global
    nego-ocieplenia-dla-
    afryki-zmiana-klimatu-radykalnie-zwieksza-ryzyko-woj
    en-6044658767623297a

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 232. Data: 2018-11-22 23:13:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2018 o 17:59, Budzik pisze:

    > To tylko jedno z wielu.
    > Naprawde nie trafiłes nigdy na rzadne opracowanie naukowe na ten temat
    > czy po prostu kazde udało ci sie podważyc albo wrecz spostponowac?

    Trafiłem, ale wolno mi mieć własne zdanie?

    > https://wiadomosci.wp.pl/fatalne-konsekwencje-global
    nego-ocieplenia-dla-
    > afryki-zmiana-klimatu-radykalnie-zwieksza-ryzyko-woj
    en-6044658767623297a

    I gdzie tam stoi o _obecnym_kryzysie_w_Syrii_ ?

  • 233. Data: 2018-11-23 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Trafiłem, ale wolno mi mieć własne zdanie?

    Pewnie! Nawet ze ziemia jest płaska!

    nego-ocieplenia-
    en-6044658767623

    > I gdzie tam stoi o _obecnym_kryzysie_w_Syrii_ ?

    A kto powiedział, ze rozmawiamy o Syrii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 234. Data: 2018-11-23 07:21:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 06:59, Budzik pisze:

    > Pewnie! Nawet ze ziemia jest płaska!

    Dziękuję, ale postoję. Z globciem to już zupełnie ludziom odwala. Nie
    twierdzę, ze nie ma, nie twierdzę nawet, że człowiek go nie powoduje.
    Ale to już religia - jak ktoś powie globcio to a inny powie że nie
    wydaje mu się i dowody są słabe, to ludziom odbija tak, jakby w kosciele
    klocka postawił.

    > A kto powiedział, ze rozmawiamy o Syrii?

    Ty.

    Shrek

  • 235. Data: 2018-11-24 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dziękuję, ale postoję. Z globciem to już zupełnie ludziom odwala.
    > Nie twierdzę, ze nie ma, nie twierdzę nawet, że człowiek go nie
    > powoduje.

    Ale czy jednoczeznie nie twierdzisz ze jest?

    > Ale to już religia - jak ktoś powie globcio to a inny
    > powie że nie wydaje mu się i dowody są słabe, to ludziom odbija tak,
    > jakby w kosciele klocka postawił.

    Ja sie nie dziwie ze w swiecie fake newsów ludzie reaguja nerwowo...

    > Ty.

    Bo podałem przykład z tego kraju? Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 236. Data: 2018-11-24 13:08:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2018 o 11:59, Budzik pisze:

    > Ale czy jednoczeznie nie twierdzisz ze jest?

    Twierdzę, że na 99,9% dokładamy się. Pytananie czy na tyle znacząco, że
    możemy odwrócić trend - być może tak, choć nie wydaje mnie się - klimat
    i tak by się zmieniał. Pytania zasadnicze to jak bardzo to jest złe i
    czy należy z tym koniecznie walczyć i jak bardzo. I choćby w ostatnim
    pytaniu zawiera się wniosek, że nie jest to problem zerojedynkowy.

    > Ja sie nie dziwie ze w swiecie fake newsów ludzie reaguja nerwowo...

    > Bo podałem przykład z tego kraju? Hmm...

    Bo podałeś przykład obecnego kryzysu migracyjnego - spowodowanego
    oficjalnie przez konflit syryjski. Skoro jesteś tak oficjalny, że innych
    wersji niż te 1000% oficjalnie legitne nie bierzesz pod uwagę to bądź
    konsekewnty - to są w 95% uchodzcy z Syrii, na dodatek w większości
    dzieci i uwciekają przed wojną:P

    Shrek

  • 237. Data: 2018-11-24 14:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > jest złe i czy należy z tym koniecznie walczyć i jak bardzo. I
    > choćby w ostatnim pytaniu zawiera się wniosek, że nie jest to

    Czyli nie przekonuja cie prawie jednogłosnie brzmiacy naukowcy ktorzy
    mowia ze samoistne zmiany a to co sie obecnie dzieje to dwie
    nieporównywalne sprawy i ze jak czegos nie zrobimy (w sensie nie
    zmniejszymy tempa podnoszenia sie temperatur) to całkiem niedługo klimat
    zmieni sie dosc drastycznie na niekorzysc?
    Oczywiście ja nie bronie ci stwierdzic, ze bardziej prawdopodobne sa
    przekonania Zenka ktory mowi ze bedzie wiecej zywnosci ze bedzie ja
    łatwiej uprawiac...

> [...]
    > to bądź konsekewnty - to są w 95% uchodzcy z Syrii, na dodatek w
    > większości dzieci i uwciekają przed wojną:P

    Podałem przykład, ze zmiany klimatu wpłaywaja na migracje.
    Nieimplikuje to nijak ze zmiany klimatu wpływaja tylko na migracje z
    Syrii... nie wiem jak to wydedukowałes... ;-O

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 238. Data: 2018-11-24 15:30:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2018 o 14:59, Budzik pisze:

> [...]
    > zmniejszymy tempa podnoszenia sie temperatur) to całkiem niedługo klimat
    > zmieni sie dosc drastycznie na niekorzysc?

    Czuję się _dość_ przekonany. Kwestia do czego dokładnie - do tego bo
    nawet IPCC nie wie tak naprawdę i co możemy i powinniśmy zrobić.

    > Oczywiście ja nie bronie ci stwierdzic, ze bardziej prawdopodobne sa
    > przekonania Zenka ktory mowi ze bedzie wiecej zywnosci ze bedzie ja
    > łatwiej uprawiac...

    Jeszcze raz - globalnie nie ma problemu z żywnością. A tam gdzie
    występuja raczej mają niewiele wspólnego z klimatem..

    > Podałem przykład, ze zmiany klimatu wpłaywaja na migracje.

    A według oficjalnych danych (skoro tylko takimi się posługujemy, to
    migracja ta wynika z konfliktu w Syrii).

    > Nieimplikuje to nijak ze zmiany klimatu wpływaja tylko na migracje z
    > Syrii... nie wiem jak to wydedukowałes... ;-O

    Jeszcze raz - skoro dopuszczasz jedynie oficjalne dane, to obecny kryzys
    jest spowodowany konfliktem w Syrii, a uchodzćy to Syryjczycy - głównie
    zresztą nieletni. Skoro nie dopuszczasz jakiejkolwiek walidacji
    oficjalnych faktów to bądź konsekwentny. Migracje do Europy nie mają nic
    wspólnego ze zmianami klimatu, a jedynie z konfliktem w Syrii (który z
    koleii również nie ma nic wspólnego, wedle twojego artykułu). Bądź
    konekwentny:P

    Shrek

  • 239. Data: 2018-11-24 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czuję się _dość_ przekonany. Kwestia do czego dokładnie - do tego bo
    > nawet IPCC nie wie tak naprawdę i co możemy i powinniśmy zrobić.

    A czy rownie mocno jestes przekonany do tego ze ziemia nie jest płaska?

> [...]
    > konfliktem w Syrii (który z koleii również nie ma nic wspólnego,
    > wedle twojego artykułu). Bądź konekwentny:P

    Nie mam pojecia o jakich danych mowisz.
    Mozesz przytoczyc?
    Bo pierwsze słysze ze ludzie przybywaja do europy tylko z syrii.
    Ale moze cos mnie omineło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 240. Data: 2018-11-24 20:28:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2018 o 19:59, Budzik pisze:

    > A czy rownie mocno jestes przekonany do tego ze ziemia nie jest płaska?

    Wbrew temu z czego próbujesz sobie robić jaja nawet IPCC nie wie jak się
    zmieni klimat. Twóe porównanie swiadczy źle o tobie. Jeśłi chodzi o
    modelowanie i przewidywanie zmian klimatu musimy się jeszcze wiele
    nauczyć, z czego zdają sobie sprawę nawet (a może zwłaszcza) osoby
    działające w IPCC, a z czego najwyraźniej nie zdajesz sobie sprawy ty.

    Podałeś przykład gdzie migracje wynikały z zupełnie innych powodów niż
    zmiany klimatu (i to zarówno oficjalnie jak i nieoficjalnie).

    Ale to bez znaczenia - według oficjalnych danych migracje następują
    tylko z syrii. No chyba że nie wierzysz frau merkel. A może uważasz, że
    Ziemia jest płaska? ;)

    > Nie mam pojecia o jakich danych mowisz.
    > Mozesz przytoczyc?
    > Bo pierwsze słysze ze ludzie przybywaja do europy tylko z syrii.
    > Ale moze cos mnie omineło...

    W 2015 byli to rzeczyiście głównie Syryjczycy (bądź osoby podszywające
    się pod nich). Potem merkelowa zapowiedziła "ci, którzy potrzebują
    pomocy, muszą uzyskać azyl w Europie" Zmienił się klimata, ale
    polityczny i wszyscy zaczeli potrzebować pomocy. Tyle że nie ma to nic