  • 251. Data: 2018-11-25 13:00:11
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wbrew temu z czego próbujesz sobie robić jaja nawet IPCC nie wie jak
    > się zmieni klimat. Twóe porównanie swiadczy źle o tobie. Jeśłi
    > chodzi o modelowanie i przewidywanie zmian klimatu musimy się
    > jeszcze wiele nauczyć, z czego zdają sobie sprawę nawet (a może
    > zwłaszcza) osoby działające w IPCC, a z czego najwyraźniej nie
    > zdajesz sobie sprawy ty.

    Nie robie sobie jaj ze zmian klimatu.
    Probuje tylko ustalic jak duze jest twoje *dość*.
    Drastyczne przyspieszenie zmian klimatu jest faktem.
    Drastyczny wpływ człowieka na te zmiany jest faktem. Z tymi chyba nikt
    nie dyskutuje?
    A to ze nie do konca umiemy przewidziec, jak ta drastyczna zmiana bedzie
    przebiegała, co zrobic zeby ja spowolnic (ile działan, jaki efekt) to
    jest zupełnie inna sprawa.
    I oczywiste jest ze np producenci wegla czy inni truciciele beda stawiac
    sprawe dokładnie tak: nie wiemy, nie mamy pewnosci, blwe ble ble...

    > Podałeś przykład gdzie migracje wynikały z zupełnie innych powodów
    > niĹź zmiany klimatu (i to zarĂłwno oficjalnie jak i nieoficjalnie).

    Podałem kilka przykładów gdzie pokazano posredni wpływ obecny i przyszły.
    To tylko kilka przykładów bo trudno zliczyc np ilosc audycji radiowych w
    ktĂłrych rozni naukowcy sie wypowiadali na ten temat.
    Jakos nigdy nie trafiłem na audycję, w której ktosby twierdził, ze efekt
    bedzie dokładnie odwrotny, to znaczy ze przewidywane zmiany klimatu beda
    powodowały coraz lepsza sytuacje ludzi w afryce i migracje europejczyków
    w tamta strone...
    Nie trafiłem tez na to zeby ktos wypowiadał sie w klimacie Zenko
    podobnym...
    CĂłz moge wiecej...? :)

    > Ale to bez znaczenia - według oficjalnych danych migracje następują
    > tylko z syrii. No chyba Ĺźe nie wierzysz frau merkel. A moĹźe uwaĹźasz,
    > że Ziemia jest płaska? ;)

    > W 2015 byli to rzeczyiście głównie Syryjczycy (bądź osoby
    > podszywające się pod nich). Potem merkelowa zapowiedziła "ci, którzy
    > potrzebują pomocy, muszą uzyskać azyl w Europie” Zmienił się
    > klimata, ale polityczny i wszyscy zaczeli potrzebować pomocy. Tyle
    > Ĺźe nie ma to nic wspĂłlnego ze zmianami klimatu.

    Trudno mi sie odniesc do danych o ktĂłrych piszesz, bo ich nadal nie
    podałes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 252. Data: 2018-11-25 14:42:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 13:00, Budzik pisze:

> [...]
    > Drastyczne przyspieszenie zmian klimatu jest faktem.
    > Drastyczny wpływ człowieka na te zmiany jest faktem. Z tymi chyba nikt

    No właśnie nie dyskutuję - no może drastyczny w ostatnim zdaniu jest
    nieco naciągany. A ty od razu porównujesz mnie od płaskoziemców.

    > A to ze nie do konca umiemy przewidziec, jak ta drastyczna zmiana bedzie
    > przebiegała, co zrobic zeby ja spowolnic (ile działan, jaki efekt) to
    > jest zupełnie inna sprawa.

    O widzisz. Zaczynasz z sensem gadać- z płaskoziemcami się skumałeś? ;)

    > Podałem kilka przykładów gdzie pokazano posredni wpływ obecny i przyszły.

    Na obecny nie ma żadnego wpływu - to po prostu migracja ekonaimiczna -
    te państwa nie zbiedniały ostatnio w wyniku zmiany klimatu. Od dawna
    były biedne. Z innych powodów.

> [...]
    > bedzie dokładnie odwrotny, to znaczy ze przewidywane zmiany klimatu beda
    > powodowały coraz lepsza sytuacje ludzi w afryce i migracje europejczyków

    Ale za to na Syberii i w Kanadzie będzie lepiej.

    > Trudno mi sie odniesc do danych o których piszesz, bo ich nadal nie
    > podałes.

    Wiki- kryzys migracyjny 2015. Możesz twierdzić, że nic takiego nie miało
    miejsca, ale to było raptem trzy lata temu i są ludzie co pamiętają, jak
    merkel zapraszała wszystkich do europy. Nawet jest żródło na wiki podane.

    Shrek

    Shrek

  • 253. Data: 2018-11-25 14:42:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-25 o 00:27, Cavallino pisze:

    > Więc już ze szklaną kulą Twój sukces będzie bardziej możliwy.

    Czasem też tak mi się wydaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 254. Data: 2018-11-25 14:46:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-25 o 02:09, J.F. pisze:

    > Ja sie obecnie czuje jak za Jaruzelskiego - obejrzec TVP, ale pomyslec
    > odwrotnie :-)

    Też tak czynię :-) Zresztą po przełączeniu się na TVN itp. właśnie
    będziesz miał odwrotnie. Może to nowy sposób na uczynienie życia
    lepszym? Nie pasuje Ci np. prognoza pogody na jutro, to zmieniasz kanał
    i dostajesz bardziej odpowiednią :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 255. Data: 2018-11-28 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie nie dyskutuję - no może drastyczny w ostatnim zdaniu jest
    > nieco naciągany. A ty od razu porównujesz mnie od płaskoziemców.

    Juz pisałem, ze cie nie porównuje.
    Aczkolwiek to, jak bardzo wziałes to do siebie, troche mnie zastanawia...

    > O widzisz. Zaczynasz z sensem gadać- z płaskoziemcami się skumałeś?
    > ;)

    Wybieram sie na wakacje wiec trzeba wziac pewne rzeczy pod uwage, np to
    zeby nie pojechac za daleko :))))

    > Na obecny nie ma żadnego wpływu - to po prostu migracja ekonaimiczna
    > - te państwa nie zbiedniały ostatnio w wyniku zmiany klimatu. Od
    > dawna były biedne. Z innych powodów.

    A ja słuchałem wielu wypowiedzi naukowców ktorzy twierdza dokładnie
    odwrotnie.
    http://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/raport-globalni
    e-ocieplenie-a-
    rewolucja-w-syrii-82

    To tylko przykład.
    Słyszałem wielokrotnie np audycje radiowe mowiace na temat.
    Susza, migracja do miast, brak pracy w miastach itd.

    > Ale za to na Syberii i w Kanadzie będzie lepiej.

    Rozumiem, ze stwierdzasz tak dlatego ze kojarzysz ocieplenie klimatu jako
    "wszedzie bedzie troche cieplej"?

    [ciach]

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 256. Data: 2018-11-28 20:39:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2018 o 18:59, Budzik pisze:

    > A ja słuchałem wielu wypowiedzi naukowców ktorzy twierdza dokładnie
> [...]

    A ja słyszałem że naukowcy twierdzą, że srające psy ustawiają się wzdłuż
    linii pola elektromagnetycznego. Nie - nie żartuję.

    > To tylko przykład.
    > Słyszałem wielokrotnie np audycje radiowe mowiace na temat.
    > Susza, migracja do miast, brak pracy w miastach itd.

    Oczywiście. Też słyszałem. Podobne historie były w czasie na przykład
    IIWŚ.
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/
    Zmierzone_temperatury_globalne2.png

    Shrek

  • 257. Data: 2018-11-29 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    e-ocieplenie-a-

    > A ja słyszałem że naukowcy twierdzą, że srające psy ustawiają się
    > wzdłuż linii pola elektromagnetycznego. Nie - nie żartuję.

    Spoko, ja nie słyszałem ale w sumie czemu nie skoro ptaki sobie radza...
    Rozumiem, ze sugerujesz, ze wszystkie te np audycje radiowe ktore o tym
    mowiły to przykłady pseudonauki a ludzie wygłaszajacy te teorie to
    szarlatani?

    > Oczywiście. Też słyszałem. Podobne historie były w czasie na
    > przykład IIWŚ.

    Mozesz rozwinac temat?

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/
    Zmierzone_tempera
    > tury_globalne2.png

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 258. Data: 2018-11-29 18:09:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 17:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Rozumiem, ze sugerujesz, ze wszystkie te np audycje radiowe ktore o tym
    > mowiły to przykłady pseudonauki a ludzie wygłaszajacy te teorie to

    Nie. Nie twierdzę. Twierdzę tylko iż jak amerykańscy naukowcy napisali
    artykuł, że coś tam to nie oznacza to od razu że mieli rację.

    > Mozesz rozwinac temat?

    Zmierzone_tempera

    > No i?

    No widać przecież - IIWŚ była spowodowana zmianami klimatrycznymi:P

    Shrek

  • 259. Data: 2018-11-29 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie. Nie twierdzę. Twierdzę tylko iż jak amerykańscy naukowcy
    > napisali artykuł, że coś tam to nie oznacza to od razu że mieli
    > rację.

    Mam wrazenie ze idziesz krok dalej i twierdzisz ze DOKLADNIE nie maja
    racji.
    Cos na zasadzie ze skoro pojawia sie "amerykanscy naukowcy" z którego to
    zwrotu nawet kabarety czesto zartuja to własciwie nie ma o czym
    rozmawiac.

    Zmierzone_tempe

    > No widać przecież - IIWŚ była spowodowana zmianami klimatrycznymi:P

    ach, taki zart... buahahahahaha

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 260. Data: 2018-11-30 06:47:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 21:59, Budzik pisze:

    > Mam wrazenie ze idziesz krok dalej i twierdzisz ze DOKLADNIE nie maja
    > racji.

    Uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Uważam konkretnie, że
    _w_tym_przypadku_ nie mają racji. A mianowicie, że nawet jeśli przyjąć,
    ze zmiana klimatu miała wpływ na wojnę w Syrii, to pomijalny. Nie piszę,
    że żadnym wypadku, że "amerykańscy naukowcy" generalnie nie mają racji.

    Zmierzone_tempe

    > ach, taki zart... buahahahahaha

    Żart żartem, ale pokazuje, że koincydencja to nie związek przyczynowo
    skutkowy (choć tu akurat wiele wskazuje, że wojna przyczyniła się do
    obniżenia temperatury). I nie - to nie jest żart;)

    Shrek