  • 241. Data: 2018-11-24 23:29:08
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Dziś w wiadomościach TVP oglądałem relację z zamieszek z udziałem
    żółtych kamizelek, które są tak samo żółte jak brytyjskie koty są
    niebieskie, jak Duplo jest do dupy, jak Olay należy olać i jak Osram
    należy osrać. Jednym z aspektów protestów jest zmuszanie społeczeństwa
    do zakupu elektryków (zaproponowano zwiększenie dopłaty rządowej z 2 do
    4 tys. euro). Ale nie to mnie zainteresowało. Zdumiało mnie, że w ten
    sposób walczy się z emisją CO2. Tak przynajmniej powiedział dziennikarz
    TVP. Zakładam, że przekazał prawdziwe informacje a nie pierdolił
    farmazony, jak na bezmózgiego dziennikarza przystało, który odczytuje
    innego bezmózgowca wypociny. Z tego wynika, że CO2 wyprodukowane przez
    samochody spalinowe jest gorsze od śladu węglowego towarzyszącego
    produkcji akumulatorów do elektryków (=8 latom eksploatacji samochodu
    spalinowego) plus CO2 produkowanego przez elektrownie by te elektryki
    naładować plus inne problemy wynikające z tego, że w garażach jest
    zabezpieczenie na gniazdko np. 6A, kiedy to elektryk chciałby np 100A.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 242. Data: 2018-11-24 23:40:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-11-2018 o 23:29, Marek S pisze:
    > Dziś w wiadomościach TVP oglądałem

    I na tym warto zakończyć temat.
    Przeżycia z ostatniej mszy też będziesz relacjonował na grupie
    samochodowej i doszukiwał się sensu w tym, co tam usłyszałeś? ;-)
    Poziom wiarygodności źródła informacji zbliżony...

  • 243. Data: 2018-11-25 00:00:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-24 o 23:40, Cavallino pisze:

    > I na tym warto zakończyć temat.
    > Przeżycia z ostatniej mszy też będziesz relacjonował na grupie
    > samochodowej i doszukiwał się sensu w tym, co tam usłyszałeś? ;-)
    > Poziom wiarygodności źródła informacji zbliżony...

    Cool. Nie jestem wyznawcą wiadomości przekazywanych przez jakiegokolwiek
    dziennikarza bo istnieje spore prawdopodobieństwo, że nie używa on mózgu
    - co zastrzegłem.

    Skoro jednak krytykujesz jego objawienie, to byłoby warto przytoczyć
    jakiekolwiek kontrargumenty. Zatem przywołaj na jakiej podstawie uznałeś iż:

    1. Produkcja akumulatorów Li-Ion nie powoduje znacznej emisji CO2.
    2. "Tankowanie" elektryków poza nielicznymi krajami nie powoduje wzrostu
    emisji CO2.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 244. Data: 2018-11-25 00:05:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 00:00, Marek S pisze:

    > Cool. Nie jestem wyznawcą wiadomości przekazywanych przez jakiegokolwiek
    > dziennikarza

    TVP nie służy do przekazywania wiadomości, tylko do uprawiania propagandy.
    Im szybciej to pojmiesz, tym mniej będą Cię dziwić przekazywane tam
    hiobowe wieści.

    Jedyna rada - nie oglądać.

  • 245. Data: 2018-11-25 00:15:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-25 o 00:05, Cavallino pisze:

    > TVP nie służy do przekazywania wiadomości, tylko do uprawiania propagandy.

    Co zastrzegłem.

    > Im szybciej to pojmiesz, tym mniej będą Cię dziwić przekazywane tam
    > hiobowe wieści.
    >
    > Jedyna rada - nie oglądać.

    I to ma zagwarantować wiedzę na temat tego, co na świecie się dzieje?
    Wróżenie z kuli?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 246. Data: 2018-11-25 00:22:42
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Przecież to wszystko jest polityka.
    Przemieszczenie miejsca emisji jeszcze jej nie likwiduje.
    Z kolei od bieżącej polityki będzie zależało, w którą stronę będzie
    kierowana uwaga mediów (a co za tym idzie - wyborców),

  • 247. Data: 2018-11-25 00:27:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 00:15, Marek S pisze:

    > Co zastrzegłem.

    Nadal próbując szukać u nich sensu....

    > I to ma zagwarantować wiedzę na temat tego, co na świecie się dzieje?

    Gwarantuję Ci, że z TVP tej wiedzy nie nabędziesz.
    Co więcej - możesz zostać po prostu okłamany, jeśli akurat to będzie na
    rękę jej włodarzom.

    Więc już ze szklaną kulą Twój sukces będzie bardziej możliwy.

  • 248. Data: 2018-11-25 00:40:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie nabedziesz rowniez wiedzy z tvnu, polsatu itd. Oni wszyscy prawde powiedza jak
    sie pomyla. Ale czerpiac wiedze z wielu zrodel mozna wyrobic wlasne zdanie. W kwestii
    globalnego ocieplenia i wzrostu CO2 moje jest takie ze jest to korzystne zjawisko bo
    wiecej bedzie z tego zysku niz strat. Problemem sa dzisiejsi imigranci a nie migracja
    ludzi.

  • 249. Data: 2018-11-25 00:45:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaka masz propagande jak pokazuja policjantow napierdalajacych demonstrujacych
    Francuzow? Albo pracownikow tvn na urodzinac hitlera?

  • 250. Data: 2018-11-25 02:09:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2018 15:40:30 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Nie nabedziesz rowniez wiedzy z tvnu, polsatu itd. Oni wszyscy
    > prawde powiedza jak sie pomyla. Ale czerpiac wiedze z wielu zrodel
    > mozna wyrobic wlasne zdanie.

    Ja sie obecnie czuje jak za Jaruzelskiego - obejrzec TVP, ale pomyslec
    odwrotnie :-)

    > W kwestii globalnego ocieplenia i
    > wzrostu CO2 moje jest takie ze jest to korzystne zjawisko bo wiecej
    > bedzie z tego zysku niz strat.

    I mozesz miec racje, jesli uratujemy sie przed kolejnym lodowcem.
    Pieprzyc Holendrow :-)

    > Problemem sa dzisiejsi imigranci a nie migracja ludzi.

    Problemem bedze tez wyczerpanie zloz paliw.

    J.