  • 11. Data: 2017-01-15 18:16:04
    Temat: Re: FHD vs UHD
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Słuszna uwaga.
    Nieco "gorsze" matryce (np. serii 6) maja szersze kąty, niż lepsze matryce (serii
    7).

    A kineskopowe to dopiero mają kąty :-))

    ------
    > Kąty widzenia na nowoczesnym super hiper telewizorze 4K ;-) mogą być gorsze niż na
    starym kilkuletnim FHD i to bez DVB-t

  • 12. Data: 2017-01-15 18:22:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie rozumiesz, co to jest kompresja, strumień danych, obraz statyczny, a dynamiczny,
    na czym polega up-scaling i jaka jest różnica w porównaniu do odwzorowania 2:1
    (chyba w Sony można włączyć).

    Łapałem kombinerkami, ale przez miękką szmatkę z magazynu.

    -----

  • 13. Data: 2017-01-15 18:46:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 18:22, ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie rozumiesz, co to jest kompresja

    Znakomicie rozumiem. Kilka kompresorów napisałem więc znam zasady
    całkiem nieźle. Popełniłem tez kiedyś dekompresor mpeg-1, powiedzmy że
    czaje o co chodzi lepiej niż 99.9% przypadkowego społeczeństwa.

    >, strumień danych

    Perfekcyjnie.

    >, obraz statyczny

    Wspaniale.

    >, a dynamiczny

    W pełni. Wliczając w to wektoryzację ruchu od strony dekodowania.

    >, na czym polega up-scaling

    Najlepiej wiem na czym polega upscaling x2 o którym tu mowa ,ale inne
    też miale okazję oglądać pod kątem algorytmiki. Przyznaje że
    najfajnieszy był HQ3x ale to z troche innej bajki.

    > i jaka jest różnica w porównaniu do odwzorowania 2:1 (chyba w Sony można włączyć).

    Nie tego nie wiem, bądź łaskaw rozjaśnić.

    PS. Jak rozumiem zamierzasz bronić jak niepodległości videofilskiej tezy
    że upscaling 2x powinien produkować artefakty i "obwódki"? Bo jak tak po
    pozwole sobie zawczasu poziewać.

    > Łapałem kombinerkami, ale przez miękką szmatkę z magazynu.

    Zawieruszyło się chyba z innej grupy.

  • 14. Data: 2017-01-15 19:08:45
    Od: Aaben <aaben@niespam_gmail.com>

    W dniu 2017-01-15 o 18:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trzeba wejść w menu serwisowe lub poszukać po forach.
    >

    > -----

    Na szczęście natrafiłem na tą stronkę
    http://www.displayspecifications.com/en
    Wszystko czytelnie i przejrzyście.

  • 15. Data: 2017-01-15 21:31:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    OK, zaprojektuj dla Samsunga/Philipsa/LG hardware'owy upscaler nie powodujący
    artefaktów i "obwódek".

    Zamiast wyidealizowanych teorii wkładam okulary i widzę.

    -----

  • 16. Data: 2017-01-15 21:34:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Może znajdź rocznego (jeszcze na gwarancji) 40'' JU7000.

    -----
    > Ograniczony budżet do 2000 zł.
    > Jakoś nie trafiłem na telewizor do tej kwoty posiadający UHD i odświeżanie > 100
    Hz.

  • 17. Data: 2017-01-15 21:46:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 21:31, ąćęłńóśźż wrote:
    > OK, zaprojektuj dla Samsunga/Philipsa/LG hardware'owy upscaler nie powodujący
    artefaktów i "obwódek".

    To będzie jakieś 2-3 mln dolców zakładając ze 4 osoby mające pojecie o
    HDL i jakieś 2 lata pracy nad samym pisaniem. Zrobienie ASICa nie liczę
    bo to może być inna skala.

    > Zamiast wyidealizowanych teorii wkładam okulary i widzę.

    Widzisz efekt nie wydania 2-3 mln dolarów tylko kilkuset tysięcy.

  • 18. Data: 2017-01-15 22:39:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nigdy nie kupuj telewizora na "S" ;-))

    -----

  • 19. Data: 2017-01-15 22:44:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.displayspecifications.com/en/model/f25189 miały dobrą opinię (matryca 120 Hz za
    przystępne pieniądze).

    -----

  • 20. Data: 2017-01-16 17:59:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > 60 Hz to pomyłka - piłki nie widać, obraz skacze.

    A sygnał źródłowy to 25kl/sek.