  • 21. Data: 2017-01-16 18:11:18
    Temat: Re: FHD vs UHD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 17:59, qwerty wrote:
    > A sygnał źródłowy to 25kl/sek.

    Jutub wyświetla 60 i jest lawinowo coraz więcej materiału. Czekamy na
    odpowiedź nadawców TV bo technika jest od lat tylko ignorancja jak zawsze.

  • 22. Data: 2017-01-16 18:12:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Aaben" napisał w wiadomości grup
    > Te 60 Hz zupełnie mi nie przeszkadza więc skłaniam się do opcji 2, ale może w
    > przypadku większych ekranów niższe odświeżanie daje się bardziej we znaki?

    http://www.dobreprogramy.pl/Telewizory-bez-marketing
    u.-Co-warte-sa-4K-oraz-zakrzywione-ekrany,News,69018
    .html

  • 23. Data: 2017-01-16 18:12:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    > Jutub wyświetla 60 i jest lawinowo coraz więcej materiału. Czekamy na
    > odpowiedź nadawców TV bo technika jest od lat tylko ignorancja jak zawsze.

    Jesteś pewien, że nie podłączy dvb-t?

  • 24. Data: 2017-01-16 18:15:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Być może (1080i, 586i), ale jest bardzo wyraźna różnica w upłynnieniu do 50 Hz
    (1080p), a do 100 Hz, jak również w smużeniu obydwu matryc.

    -----

  • 25. Data: 2017-01-16 18:16:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 18:12, qwerty wrote:
    > Jesteś pewien, że nie podłączy dvb-t?

    A gdzie ja takie coś powiedziałem i w ogóle co masz na myśli?

    Nadawcy TV, głównie satelitarni, od bardzo dawna mają mozliwość
    wysyłania 1080p@50Hz a do dzisiaj praktycznie nikt tego nie robi. Mimo
    że materiał filmowy jest od dawna. Jak ostatnio sprawdzałem to wszyscy
    pchali i@50 co powoduje sieczkę po mojej stronie. Naziemna tym bardziej,
    nie ma duzo teledysków disco-polo @ 50Hz.