    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fani 4 kółek
    Date: Thu, 22 Sep 2011 20:17:38 +0200

    W dniu 22.09.2011 13:19, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Ogląda ktoś na Discovery "Wheeler Dealers"?:)
    > Picują te auta niczym nasi niektórzy handlarze, tylko że ci narobią się
    > dla zarobku 300-500 GBP ;)
    Ta, jasne. Kupujący są kulturalni, potrafią ignorować ekipę filmowa i
    operatora kamery. Wzorowo ustawiają sie do filmowania, mówią zrozumiale
    i w lot pojmują żarty. Żaden znich nie sprawdza samochodów pod względem
    technicznym. Nie zebym przesadzał, zeby jakiś czujnik grubości lakieru,
    producentów szyb, albo kopanie po kołach, ale żeby lasencje 20lat
    przychodziły kupić auto bez obstawy typu kolega chłopaka?!
    Ten program jest w 100% reżyserowany. 0% spontaniczności w kontaktach
    międzyludzkich i w sprawach technicznych.
    Ostatnino widziałem jak robili fiata500. kupili silnik za 1400funtów!
    trzeba być debilem zeby nie wiedzieć ze taki silnik można kupić w polsce
    lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze
    taki zaczek jakości jak polski alternator: jedynka w trójkąciku z
    okrągłymi rogami. Czy to ogólnoświatowy symbol?
    Sprzedali 30 letniego fiacika za 6500funtów. jasne. oczywiście.

    ToMasz