  • 11. Data: 2015-01-24 19:36:42
    Temat: Re: Fotoradary skuteczniejsze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 19:00:49 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > czasem jest za późno. poza tym policja robi nagonkę na przestępców
    > 70/50, tych drugich nie zauważa. bo to trzeba ruszyć trochę zwojami
    > szarymi, żeby zakminić, że 30/50 powinno wzbudzać podejrzenia. oni mają
    > niestety wbite i zalane betonem twierdzenie "powoli = bezpiecznie".

    Mnie też denerwują dziadki co to kulają się 30/50, w dodatku na parkingu
    jeszcze wgniotą komuś drzwi, ale taka prawda że przy 30 ciężko kogoś zabić,
    a przy 70 łatwo.

  • 12. Data: 2015-01-24 20:55:39
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-24 o 19:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Mnie też denerwują dziadki co to kulają się 30/50, w dodatku na parkingu
    > jeszcze wgniotą komuś drzwi, ale taka prawda że przy 30 ciężko kogoś zabić,
    > a przy 70 łatwo.

    bezpośrednio tak. ale łatwo być przyczyną, że ktoś inny kogoś zabił.

    @

  • 13. Data: 2015-01-24 21:12:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:55:39 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > bezpośrednio tak. ale łatwo być przyczyną, że ktoś inny kogoś zabił.

    Zwłaszcza jak "ktoś inny" jedzie sobie 100/50, a jeszcze łatwiej jak jedzie
    150.
    Bo jak jedzie 50/50 to się jak na złość okazuje, że zamiast ginąć znowu
    mamy tylko powgniatane drzwi.

  • 14. Data: 2015-01-25 01:37:27
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 16:08:16 UTC+1 użytkownik Jaroslaw Postawa napisał:

> [...]
    > krzywdy nikomu nie zrobi. Jednak najbardziej niebezpieczni to są wszyscy
    > "ja jeżdżę najlepiej na świecie i nie mam czasu wlec się za tymi
    > debilami, bo przecież ja umiem i mam ESP/ABS/HGW i muszę być 3 sekundy
    > wcześniej w domu, bo mi fujarka całkiem zaniknie".

    > Kiedyś były obowiązkowe badania co kilka lat i od pewnego wieku co rok.
    > Z jakiegoś powodu to usunęli. Tak samo jak badania psychiczne dla
    > kategorii B i możliwość wezwania na powtórny egzamin jeśli mieli
    > uzasadnione podejrzenie, że ktoś jednak nie umie jeździć.

    Kiedy to było? 38 lat ma prawo jazdy kategorii B, dostałem je bezterminowo. Nie
    pamiętam żeby ktoś zdrowy miał badania co kilka lat. Kierowcy zawodowi owszem tak.
    Ale tylko oni.

  • 15. Data: 2015-01-25 02:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > czasem jest za późno.

    jak sie wezma do roboty to nei bedzie za późno - takich delikwentów widac
    na kilometr...

    > poza tym policja robi nagonkę na przestępców
    > 70/50, tych drugich nie zauważa.

    A o czym ja k.. pisze!?!?!
    Własnie o tym, zeby zajeli sie tym, co rzeczywiscie wplywa na
    bezpieczenstwo!

    > bo to trzeba ruszyć trochę zwojami
    > szarymi, żeby zakminić, że 30/50 powinno wzbudzać podejrzenia. oni
    > mają niestety wbite i zalane betonem twierdzenie "powoli =
    > bezpiecznie".

    Nie wiem czy maja.
    Wiem, ze takich osób sie nie czepiaja bo duzo trudniej niz takiego 65/50...

  • 16. Data: 2015-01-25 02:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Mnie też denerwują dziadki co to kulają się 30/50, w dodatku na
    > parkingu jeszcze wgniotą komuś drzwi, ale taka prawda że przy 30
    > ciężko kogoś zabić, a przy 70 łatwo.

    Tak?
    70/50 na krajówce jest duzo bezpieczniejsze niz 30/50 - bo 70/50
    najczesciej bedze powodowało płynny ruch, natomaist 30/50 bedzie powodowało
    koniecznosc duzej ilosci manewrów wyprzedzania.

  • 17. Data: 2015-01-25 10:19:58
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-25 o 02:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > A o czym ja k.. pisze!?!?!
    > Własnie o tym, zeby zajeli sie tym, co rzeczywiscie wplywa na
    > bezpieczenstwo!

    uczynisz, "żeby się zajeli"? bo to w tym problem a nie w tym, ze dziadki
    jeżdżą i popłoch sieją komunikacyjnymi ruchami Browna. bo są i zawsze będą.

    @

  • 18. Data: 2015-01-25 10:21:29
    Temat: Re: Fotoradary skuteczniejsze [OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-25 o 01:37, k...@g...com pisze:

    > Kiedy to było? 38 lat ma prawo jazdy kategorii B, dostałem je bezterminowo.[...]

    to Ty pterodaktyl jesteś a nie kogutek :D

    @

    MSPANC :)

  • 19. Data: 2015-01-25 10:21:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z podanych to bardziej niebezpieczny jest 30 latek. Miszczowie jadą póki
    > jest dobrze, a jakakolwiek sytuacja niespodziewana i nagle brakuje im
    > umiejętności.

    Ale nadal w ten bezsensowny, skapelusiały sposób odpowiadasz na pytanie o
    wleczenie się 70-tką?

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 20. Data: 2015-01-25 11:48:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > uczynisz, "żeby się zajeli"?

    Ja? A jak miałbym to uczynić poza głosnym mówieniem teog co mysle?

    > bo to w tym problem a nie w tym, ze
    > dziadki jeżdżą i popłoch sieją komunikacyjnymi ruchami Browna. bo są i
    > zawsze będą.

    Co proponujesz?