  • 21. Data: 2015-01-25 22:36:09
    Temat: Re: Fotoradary skuteczniejsze
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 10:21, Cavallino pisze:

    > Ale nadal w ten bezsensowny, skapelusiały sposób odpowiadasz na pytanie
    > o wleczenie się 70-tką?
    >
    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!
    Oh, master rołdłorior. Skończ gadać i wrzuć wreszcie na youtube parę
    filmików ze swojej jazdy. Pozwól nam, maluczkim, uczyć się od mistrza.
    Niech twe wyczyny zwieją nam kapelusze z głów i zainspirują do
    wymontowania hamulców, żeby nie przeszkadzały w czasie jazdy.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 22. Data: 2015-01-25 22:40:34
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 01:37, k...@g...com pisze:

    > Kiedy to było? 38 lat ma prawo jazdy kategorii B, dostałem je bezterminowo. Nie
    pamiętam żeby ktoś zdrowy miał badania co kilka lat. Kierowcy zawodowi owszem tak.
    Ale tylko oni.

    Jakoś nie mogę znaleźć. Może coś źle zrozumiałem na kursie i mi się
    zapamiętało, bo ja akurat miałem na 5 lat ze względu na wzrok.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 23. Data: 2015-01-26 00:01:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 25 Jan 2015 01:00:03 GMT, Budzik napisał(a):

    > Tak?
    > 70/50 na krajówce jest duzo bezpieczniejsze niz 30/50 - bo 70/50
    > najczesciej bedze powodowało płynny ruch

    A 160 będzie powodowało jeszcze płynniejszy ruch niż 70 :)

  • 24. Data: 2015-01-26 01:15:07
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-26 o 00:01, Tomasz Pyra pisze:

    > A 160 będzie powodowało jeszcze płynniejszy ruch niż 70 :)

    a 800 to juz w ogóle...

    popadanie w skrajności jest jedną z mniej udolnych technik manipulacji

    @

  • 25. Data: 2015-01-26 10:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A 160 będzie powodowało jeszcze płynniejszy ruch niż 70 :)

    Niestety nie. Ale po emotikonie wnioskuje ze to był tylko zart.

  • 26. Data: 2015-01-26 19:18:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oh, master rołdłorior. Skończ gadać i wrzuć wreszcie na youtube parę
    > filmików ze swojej jazdy.

    Jak będę miał na tyle skrzywiony od kapelusza łeb, żeby uważać że wrzucanie
    czegokolwiek na youtube, czy też inne formy netowego ekshibizcjonizmu mają
    rację bytu dam Ci znać.

    Na razie jednak mowa o Twoim kapeluszniczym bełkocie, a nie o mnie - więc na
    tym się skup.
    W sensie - zakończ to.

  • 27. Data: 2015-01-26 19:20:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Niestety nie. Ale po emotikonie wnioskuje ze to był tylko zart.

    Niestety nie, Pyra już dawno skapelusiał i stetryczał.
    Pewnie dorobi do tego jakąś teoryjkę że lepiej się rozwalać na leśnych
    dróżkach, ale choć to oczywiście byłaby racja, to jeszcze wcale nie oznacza
    że na drodze jest miejsce tylko dla eunuchów.

  • 28. Data: 2015-01-26 23:12:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 26 Jan 2015 19:20:30 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > dróżkach, ale choć to oczywiście byłaby racja, to jeszcze wcale nie oznacza
    > że na drodze jest miejsce tylko dla eunuchów.

    Ja po prostu lubię zapierdalać, a nie turlać się 140km/h przez miasto jak
    jakaś cipka :)

  • 29. Data: 2015-01-27 00:43:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.01.2015 19:18, Cavallino pisze:

> [...]
    > rację bytu dam Ci znać.
    >
    > Na razie jednak mowa o Twoim kapeluszniczym bełkocie, a nie o mnie - więc na

    Splonkuj go! Pokaż że sobie nie dasz.

    p. m.