  • 11. Data: 2014-08-27 14:55:13
    Temat: Re: Frog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TM" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-08-26 21:38, Tomasz Pyra pisze:
    >Słabe prawo? Zwykły Obywatel zapewne siedziałby już dawno za takie
    >wyczyny (m.in. posiadanie broni bez zezwolenia). To nie prawo jest
    >słabe, ale prawnicy, którzy go stosują i "układy". Ta sprawa śmierdzi
    >powiązaniami z układem.

    Jakby mial powiazania, to mialby i zezwolenie na bron.

    Wiec skoro nie siedzi, to nie zdziw sie jak ta bron to bedzie jakis
    podrabiany kij bejsbolowy w bagazniku ...

    J.

  • 12. Data: 2014-08-27 22:33:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    https://www.youtube.com/watch?v=6J06IR6YzTc

  • 13. Data: 2014-08-28 09:25:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-27, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=6J06IR6YzTc

    Ile wszyscy beda sie tym podniecac? To jest stary film wrzucony na nowo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-08-28 09:48:20
    Od: depros <d...@g...com>

    > Tego jeszcze nie ustalili. To zaiste wielki wysiłek umysłowy... :) Ja tam
    > jestem miś o małym rozumku ale IMO jak ktoś zapierdala 200 km/h po mieście
    > to sprowadza na bliźnich niebezpieczeństwo katastrofy.

    Gdzie odczytałeś taką prędkość?

  • 15. Data: 2014-08-28 09:49:35
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-26 21:31, Alf/red/ pisze:

    > Na pewno to go uziemi!

    Agenta Froga? Obudź się;)

  • 16. Data: 2014-08-28 09:53:20
    Od: depros <d...@g...com>

> [...]
    > wyczyny (m.in. posiadanie broni bez zezwolenia). To nie prawo jest
    > słabe, ale prawnicy, którzy go stosują i "układy". Ta sprawa śmierdzi

    Z posiadania broni jest się łatwo wykręcić, do póki jej nie użyjesz przy
    świadkach.
    U agenta Froga znaleźli broń a odznaki nie znaleźli, może jakieś chociaż
    zdjęcia z przeliczania "hajs się zgadza"?

  • 17. Data: 2014-08-28 09:54:17
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-27 14:55, J.F. pisze:

    > Jakby mial powiazania, to mialby i zezwolenie na bron.
    >
    > Wiec skoro nie siedzi, to nie zdziw sie jak ta bron to bedzie jakis
    > podrabiany kij bejsbolowy w bagazniku ...
    >
    > J.

    Użył tej broni i są na to świadkowie?

  • 18. Data: 2014-08-28 09:55:41
    Od: depros <d...@g...com>

    > Tego biegli nie byli w stanie ustalić. Zagrzały im się zwoje mózgowe.

    Komu by się nie zagrzały skoro sprawa dotyczy Agenta z ministerstwa?

  • 19. Data: 2014-08-28 10:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości

    >Użył tej broni i są na to świadkowie?

    U nas karalne jest samo posiadanie.

    Myslisz ze stwierdzil ze to nie jego, nic o tym nie wie, moze ktos
    podrzucil, a odciskow palcow nie znaleziono ?

    J.

  • 20. Data: 2014-08-28 11:06:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2014, Tomasz Pyra wrote:

    > Może też mamy słabe prawo, które praktycznie nie posiada żadnych pośrednich
    > batów między niskim mandatem za wykroczenia, a potencjalnie 8 latami za
    > "sprowadzenie katastrofy".

    Ależ mamy.
    Rok za ostrożną jazdę z promilem alkoholu!
    (oczywiscie ironizuję)

    > Tu pewnie nad wyraz skuteczny mógłby np. miesiąc aresztu.

    Jakoś tak.
    Druga strona medalu jest taka: co zrobić z jadącymi wolniej, ale za to
    zza węgła bez widoczności.

    pzdr, Gotfryd