  • 11. Data: 2014-08-25 10:32:33
    Temat: Re: G1WH Novatek
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.08.2014 10:54, Kapibara pisze:

    > Czyli się nie da. Bo pewnie kupiłeś podróbkę.

    tak i nie. o podłączeniu do kompa dmesg powiedział mi że to novatek
    92xxx a nie 96xxx(mniejsza o cyferki) ze strony noveteka dowiedziałem
    się ze 92 obsługuje maksymalnie 720punktów. Na szczęście chińczycy to
    ucziwi sprzedawcy więc po 4 emailach oddał 50% kasy. kamerę sprzedałem
    na 0lxsie z niewielkim zyskiem. TERAZ mam prawidziwą g1w i jedyne czego
    można się przyczepić to marny akumulator.

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-08-25 11:00:03
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-08-23 10:01, Tomasz pisze:
    > Teraz mam g1w (bezh) w jakieś nowej wersji i obraz jest dobry.
    > porównywalny z tym co kręci dobra komórka. inaczej mówiąc w ciągu dnia,
    > jadąc po zabudowanym terenie, na stopklatce jestem w stanie odczytać
    > numer rejestracyjny auta jadącego z naprzeciwka.
    W słoneczny dzień - to i cegła ładnie nagra;) Pytanie, co widać z
    nagrania w nocy, gdy jest tylko oświetlenie świateł auta, latarni i
    rażące światła z naprzeciwka? (btw - nagranie w tych warunkach - 90%
    sukcesu to czysta szyba, z obu stron!)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2014-08-25 11:54:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.08.2014 11:00, BartekK pisze:
    > W słoneczny dzień - to i cegła ładnie nagra;)
    nie. ostatnio jest tendencja aby zapisywać w full hd, nawet gdy
    rejestrator ma 320x240 punktów. JAk już wspominałem novatek92xxx nie
    dawał rady.

    > Pytanie, co widać z
    > nagrania w nocy, gdy jest tylko oświetlenie świateł auta, latarni i
    > rażące światła z naprzeciwka? (btw - nagranie w tych warunkach - 90%
    > sukcesu to czysta szyba, z obu stron!)

    niewiele. ale nagrywam od dobrych paru lat, różnymi kamerami i g1w widzi
    najwięcej. w zasadzie zwlekałem z zakupem kamery tylko przez to, że nikt
    nie kwapił się aby nocą kamerę przełączyć na WB aby podnieść widoczność
    po ciemku jak to czynią kamery CCTV pal. jednak cena g1w pi razy oko
    150zł wraz z jakością jej obrazu przekonały mnie do zakupu. Dzięki
    informacjom z tej właśnie grupy.
    Wracając do tematu. stara kamera widziała tylko punkty swietlne którymi
    były reflektory zbiżających się pojazdów. światła odblaskowe rowerów
    były świetlikami widocznymi przez pół sekundy. Czyli kamery widziały
    znacznie mniej niż moje nie młode już oczy.
    G1w widzi kształty wszystkiego co jest w zasięgu reflektorów, czyli masz
    jakiś jasny obszar na ekranie i jeśli w nim się coś pojawi - ze 100%
    pewnością wiesz czy to był dzik czy rowerzysta :)
    Wiem że to brzmi mało zachęcająco, ale poprzednie kamery conajmniej 2
    razy droższe od tej, a nic wartościowego noca nie pokazywały
    ToMasz

  • 14. Data: 2014-09-04 22:33:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 Aug 2014 22:02:57 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >W jaki sposób płaciliście za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
    >bangla) i po jakim czasie dotarł?

    Gdzie "tam"?
    Ja płaciłem na aliexpress kartą prepaid.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280