    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gaśnie przy hamowaniu cd.
    Date: Fri, 20 Apr 2018 19:17:50 +0200

    Jest tu jakiś praktyk od diesli?

    Próbowałem zdiagnozować problem z Kią 2.0 Crdi gasnącą na wolnych obrotach,
    często przy jednoczesnym hamowaniu i skręcie. Odczytałem dzisiaj kody
    błędów i jedyne, co się zarejestrowało, to 1181 - niskie ciśnienie wtrysku.

    Rzecz w tym, że mechanik monitorował auto pracujące na wolnych obrotach i
    ciśnienia były prawidłowe. Nie mają pomysłu, co się może dziać i
    standardowo zaczną od filtra paliwa, ale nie są specjalnie przekonani.

    Ktoś ma jakiś pomysł? Nie ma żadnych wycieków, auto nie puszcza podczas
    jazdy nawet minimalnego dymka (końcówki wtrysków mają 20 tysięcy km).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl