  • 11. Data: 2014-08-23 21:03:35
    Temat: Re: Gdzie w Krakowie mycie silnika i podwozia (zachlapany olejem)
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:lt6teh$2k2u$1@alfa.ceti.pl...

    > Za duze wymagania? Bo juz zaliczylem dwa podejscie i "eeee...ubrudzimy sie
    > olejem jak bedziemy odkrecac oslony" :)

    podobno gdzieś na Teatralnym dobrze myją. Mechanicy z Opolskiej (Speed
    Service) polecali mi ten warsztat.
    A.

  • 12. Data: 2014-08-24 07:59:32
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-22 o 10:02, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    >
    > Jako, ze usunalem (jak mi sie wydaje) przyczyne wycieku oleju :) musze
    > wymyc podwozie i silnik. Poszukiwana jest zatem myjnia, ktora:
    >
    > 1. Odkreci bez marudzenia oslony pod silnikiem
    > 2. Wymyje te oslony oraz zamocowana na nich pianke wygluszajaca
    > 3. Wymyje silnik od spodu oraz CALE podwozie auta (niestety ped
    > powietrza "rozciagal" wyciekajacy olej po calym podwoziu :)
    > 4. Przykreci oslony tak, zeby nie odpadly :)
    > 5. Wezmie za to przyzwoite pieniadze
    >
    > Za duze wymagania? Bo juz zaliczylem dwa podejscie i "eeee...ubrudzimy
    > sie olejem jak bedziemy odkrecac oslony" :)

    Jeśli mechanik uszczelnił silnik, to on powinien wymyć syf w takim
    zakresie, a jakim powinno się to robić. Jeśli sam to robiłeś, to
    są specjalne preparaty do takich rzeczy. Myślę TYLKO o osłownie.

    Jeśli chcesz specjalnie myć spód auta, to chyba bez sensu. IMO osłona
    pod silnikiem - rozumiem. Ale podwozie? Za rok nie będzie śladu. O ile
    nie kapie Tobie z auta na kostkę na posesji (to jest wkurwiające) to ja
    bym to olał. Ja mam niestety jedną poważna plamę od 3 lat po rozwaleniu
    miski olejowej przez pracownika.