  • 11. Data: 2017-11-06 08:35:28
    Temat: Re: Głośniki 5.1 - co nowszego niż pełnoletnie.
    Od: Chris <x...@x...com>

    > Nie ogranicza. Najzwyczajniej w świecie wydawanie więcej mija się z
    > celem ponieważ nie uzyskam nic więcej w jakosci dzwięku jeśli tylko
    > projektant za 500zl się przyłożył.

    2.1 za 500 nie ma problemu ale 5.1 to już powiem że będzie bardzo
    trudno, chyba że masz średnie wymagania.

    > Spalił mi się jeden satelita i z 5.1 zrobiło się 3.1. Różnica istnieje,
    > w niektorych grach widoczna w sposób oczywisty jeśli ktoś np. zakrada
    > się z boku to to słychać to teraz znacznie gorzej, w zasadzie wcale.

    W gry to się gra na dobrych słuchawkach :)

    > W filmach słychac mniej, ale pojedyncze sceny tracą swój urok (np.
    > detonacja Saurona na 3.1 zupełnie nie imponuje, podobnie np. efekty
    > dziękowe w Oblivion).

    To fakt, po prostu nie traktuję głośniczków komputerowych jako sprzęt
    audio do filmów. Poza wspomnianym Logitechem ale to już inna klasa i cena.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein