  • 171. Data: 2018-07-29 00:26:24
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-28 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A kto powiedział ze nie chce aby mali sie rozwijali?
    > Przecież informacje w łatwo zaciągalnej wersji powinny być jak
    > najbardziej dostepne dla wszystkich.
    >
    > Tylko ze znow nalezy problem rozpatrzyc w kontekscie celu!
    > Jaki mamy cel? Ano taki zeby jak najwiecej osób dojechało dobra drogą do
    > celu.
    > Wiec w przypadku kogoś kto ma duzo uzytkowników to nam zalezy zeby te
    > dane u nich były. Nam klientom, nam GDDik!
    > Natomiast w przypadku małych progrmaów to im powinno zalezec zeby być
    > lepszym od konkurencji.

    Jak mali mieliby stać się lepszymi jak pomagasz silnym?

  • 172. Data: 2018-07-29 00:40:36
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-28 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > A kto mowi o pomaganiu?
    > Nie chodzi o pomaganie tylko o wymaganie!

    Wymaganie? Buhahaha.

    > Jak sam mowisz - dane sa dostepne. Trzeba sprawdzic dlaczego GM ich nie
    > uzytkuje!

    Ja nie mówiłem, że są dostępne tylko ktoś inny, ale tak, wydaje się, że
    są. Ty jako klient sobie sprawdzaj dlaczego nie są dostępne w nawigacji,
    której jesteś użytkownikiem. Ja bym sobie życzył by w mojej
    mniejszościowej były, ale tego zdaje się nie chcesz sprawdzać.
    Opisywałem kwiatki w przynajmniej dwóch nawigacjach. Tyle, że ja w bajki
    nie wierzę. O tym czy coś na rynku jest czy nie jest decyduje interes
    biznesowy, czyli jak się opłaca mieć to jest a jak nie to nie.
    Najwyraźniej nie opłaca się mieć. I to jest pochodna oczekiwań klientów.
    Mógłbym sobie napisać do tej mojej firmy i jakbym miał szczęście to by
    się zainteresowali, ale już dalszej walki nie obiecuję. Od tygodnia
    przed garażem leży znak. Już go raz stawiali. Ponoć teraz była straż
    miejska i się zapytała sąsiada czy nie wie kto ten znak przewraca na co
    sąsiad odpowiedział, że jednego dnia on, kolejnego sąsiad, kolejnego
    następny. A znak dalej leży. Jak kiedyś zadzwoniłem, że mi ktoś wysypał
    gruz ze szkłem to jakaś idiotka mi odpowiedziała "ale czy Pan wie, że
    Pan to będzie musiał posprzątać?". I tak samo dzieje się z dużymi
    firmami. To po prostu nie ma większego sensu. Niech sobie duża firma
    świeci oczami rzeczników czy kogo tam bądź. My możemy wspierać co
    najwyżej inicjatywy prawdziwie społeczne.

    > Ja nie wiem dlaczego GM nie uzytkuje tych danych ale moze dlatego, ze sa
    > niepełne, albo niekompletne albo nieaktualne?

    MZ powodem jest to, że ma Ciebie w dupie. I chyba nie tylko ja tak tutaj
    sądzę.

  • 173. Data: 2018-07-29 09:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Jak mali mieliby stać się lepszymi jak pomagasz silnym?

    Nie pomagam! Wymagam! Oczekuje.
    Mali maja dokładnie takie same mozliwości wsplopracy, tyle ze jak ktos ma
    0,1% rynku to nikt nie będzie go cisnał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 174. Data: 2018-07-29 09:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Chcesz dawać pieniądze silnemu graczowi i odmawiać słabemu?

    Jakie pieniadze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 175. Data: 2018-07-29 09:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Wymaganie? Buhahaha.

    Trudno bedzie mi dyskutowac z tak postawionym argumentem...

> [...]
    > klientów. Mógłbym sobie napisać do tej mojej firmy i jakbym miał
    > szczęście to by się zainteresowali, ale już dalszej walki nie
    [...]
    > MZ powodem jest to, że ma Ciebie w dupie. I chyba nie tylko ja tak
    > tutaj sądzę.

    Zajmujesz sie jakimis pierdołami o znakach zamiast skupic sie na
    podstawowej sprawie: czy informacja o zamknietyvh drgoach i o
    utrudnieniach powinna być w nawigacjach...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 176. Data: 2018-07-29 09:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 07:00:03 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Jakie pieniadze?

    Pensje urzednika odpowiedzialnego za wklepywanie.

    J.

  • 177. Data: 2018-07-29 09:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 07:00:02 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Nie pomagam! Wymagam! Oczekuje.
    > Mali maja dokładnie takie same mozliwości wsplopracy, tyle ze jak ktos ma
    > 0,1% rynku to nikt nie będzie go cisnał.

    Ale jak wymagasz ?
    Od 1% udzialu w rynku ma UOKiK/GUGiK kare nakladac za nieaktualne
    mapy?

    Czy kazda firma Franek&Marek ma prawo wymagac od GD wklepywania danych
    do ich systemu ? A za szkolenia kto ma zaplacic - F&M czy GD?

    To naprawde jest wzorcowo zrobione obecnie, nie ma co zmieniac.
    No - mozna ulepszyc :-)

    J.

  • 178. Data: 2018-07-29 09:48:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Nie pomagam! Wymagam! Oczekuje.
    > Mali maja dokładnie takie same mozliwości wsplopracy, tyle ze jak ktos ma
    > 0,1% rynku to nikt nie będzie go cisnał.

    Cisnął? ROTFL

  • 179. Data: 2018-07-29 09:50:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Zajmujesz sie jakimis pierdołami o znakach zamiast skupic sie na
    > podstawowej sprawie: czy informacja o zamknietyvh drgoach i o
    > utrudnieniach powinna być w nawigacjach...?

    Dostałeś dziadowską nawigację i dalej jej używasz?

  • 180. Data: 2018-07-29 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Cisnął? ROTFL

    Koejny argument na podobnym poziomie...
    ROTFL? ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest