  • 181. Data: 2018-07-29 10:59:59
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale jak wymagasz ?
    > Od 1% udzialu w rynku ma UOKiK/GUGiK kare nakladac za nieaktualne
    > mapy?

    Nie, juz pisałem jak.
    Oczekiwać wspolpracy aj ak nie, to działac PRowo.
    Taki urzednik GDDiK mogłby mimowolnie przy okazji roznego rodzaju
    wywiadów TV gdzie opisuja utrudnienia mowic ze te i te navi uwzgledniaja
    a te i te odmowiły.
    Ciekawe czy GM by sie to podobało...

    > Czy kazda firma Franek&Marek ma prawo wymagac od GD wklepywania
    > danych do ich systemu ? A za szkolenia kto ma zaplacic - F&M czy GD?

    Czy ty jestes jakims betonem ze nie rozumiesz iz nie o wklepywanie do ich
    systemu tu chodzi...?

    > To naprawde jest wzorcowo zrobione obecnie, nie ma co zmieniac.
    > No - mozna ulepszyc :-)

    A o czym ja kurwa cały czas pisze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 182. Data: 2018-07-29 11:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pensje urzednika odpowiedzialnego za wklepywanie.

    Wklepywanie czego gdzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 183. Data: 2018-07-29 11:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Dostałeś dziadowską nawigację i dalej jej używasz?

    Proba zmiany tematu?

  • 184. Data: 2018-07-29 11:04:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.07.2018 o 22:59, Budzik pisze:
    > Przepraszam, masz racje, wracamy do epoki zeszytu i długopisu.
    > Trzebaby zrobic liste numerów do paniow basiow i halinków i one beda
    > wiedziały, gdzie akurat remonty.
    > A potem tylko trzeba obdzwonic. ech...

    Teraz siedzimy za to w erze narzekania tzw. "niech ktoś". Napisałbyś
    post "patrzcie jaką zrobiłem stronę, widać automatycznie wszystkie korki
    i blokady na drogach, udostępniłem też darmowe API, żeby Google czy
    Microsoft mogli się wpiąć" albo mógłbyś też zacząć od napisania do
    Google ze swoim pomysłem i pochwalenia się co odpisali :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 185. Data: 2018-07-29 12:11:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 09:00:01 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wklepywanie czego gdzie?

    Wklepywanie informacji do systemu producenta nawigacji.

    No chyba, ze masz inny pomysl.

    J.

  • 186. Data: 2018-07-29 12:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 08:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > Taki urzednik GDDiK mogłby mimowolnie przy okazji roznego rodzaju
    > wywiadów TV gdzie opisuja utrudnienia mowic ze te i te navi uwzgledniaja

    Jest to jakis pomysl. Mozna by tez umiescic na stronie GD stosowna
    informacje. Albo nawet ranking nawigacji zrobic przed wakacjami.

    tylko ... czego nawigacje maja odmawiac, jesli plik jest publicznie
    dostepny :-)

    > Ciekawe czy GM by sie to podobało...

    a) we dont care. we don't have to. We're IBM^H^H^H Google

    b) nasze systemy automatyczne wspomagane sztuczna inteligencja sa
    lepsze (i jak pisalem - zazwyczaj tak jest).

    c) no ale jak widac maja aktualne informacje, wiec patrz pkt b :-)

    J.

  • 187. Data: 2018-07-29 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

> [...]
    > Google czy Microsoft mogli się wpiąć" albo mógłbyś też zacząć od
    > napisania do Google ze swoim pomysłem i pochwalenia się co odpisali

    Masz racje, wszystko bedzie lepsze niz stwierdzenie:
    "> A skąd automat miałby wiedzieć kto jest zarządzą drogi i jaki ma

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 188. Data: 2018-07-29 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jest to jakis pomysl. Mozna by tez umiescic na stronie GD stosowna
    > informacje. Albo nawet ranking nawigacji zrobic przed wakacjami.

    Tez juz o tym pisałem.

    > tylko ... czego nawigacje maja odmawiac, jesli plik jest publicznie
    > dostepny :-)

    Fajnie by było wiedziec czego...
    Jak znam zycie to problem jest jak zwykle schowanych w jakies pierdole.

> [...]
    > lepsze (i jak pisalem - zazwyczaj tak jest).
    >
    > c) no ale jak widac maja aktualne informacje, wiec patrz pkt b :-)

    No to nie wiem jak ci odpowiedziec skoro sam zaprzeczasz sobie.

    Gdyby postawili sie w takij sytuacji to juz byłby dobry krok, bo byłby
    dialog.
    I teraz mozna im pokazac miejsca gdzie dane były dostepne a jednak navi
    zle prowadzi... Mysle ze taka firma jak GM nie olałaby sprawy zwłaszcza
    tak publicznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 189. Data: 2018-07-29 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wklepywanie informacji do systemu producenta nawigacji.
    >
    > No chyba, ze masz inny pomysl.

    Przeciez to ze dane sa ogólnie dostepne w formie najprawdopodobnie łatwo
    zaciagalnej to jzu dawno zostało ustalone...
    Byc moze sa jakies niuanse ktore sprawiaja ze GM nie zaciąga, niemniej
    nikt normalny nie postulował wklepywania recznie utrudnien do mapy
    google.
    Gdybys sie skupił na kreatywnym podejsciu do problemu a nie na kreatywnym
    wymyslaniu powodów dlaczego "niedasie" to sam bys na to wpadł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 190. Data: 2018-07-29 15:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 11:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > Byc moze sa jakies niuanse ktore sprawiaja ze GM nie zaciąga, niemniej
    > nikt normalny nie postulował wklepywania recznie utrudnien do mapy

    Uwazaj, bo jak cie Przemek pozwie ...

    > Gdybys sie skupił na kreatywnym podejsciu do problemu a nie na kreatywnym
    > wymyslaniu powodów dlaczego "niedasie" to sam bys na to wpadł.

    Ale nie bardzo widze, co mam wymyslec.

    GD udostepnia, nawigacje korzystaja lub nie, a uzytkownicy moga sobie
    wybrac nawigacje, to co tu jeszcze kreowac ? :-)

    J.