  • 91. Data: 2018-07-26 13:12:42
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9ef916d5-e9da-4ca5-93d5-5aec22eb6f2f@go
    oglegroups.com...
    >--To niech kierowca ruszy 4 litery i ogarnie się. Monituje producenta
    >albo zmieni
    go na innego.

    >kierowca korzysta z google maps i oczekuje ze urzednik przekaze tam
    >informacje ktore posiada

    A ja nie korzystam z GM. Niech urzednik wrzuca do Yanosika.

    No tak, ale do Yanosika urzednicy powinni miec zakaz wrzucac ...
    chyba, ze zrobimy cos ku zadowoleniu obywateli, niech policjanci nie
    stoja z radarami :-)

    >--Co za socjalistyczne myślenie :D Urzędnik ma wszystko zrobić za
    >mnie :D
    >na zachod od Odry tak to wlasnie dziala, urzednik sluzy spoleczenstwu
    >nie odwrotnie

    Na zachod od Odry ? A kto wymyslil biurokracje ? Niemcy :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=9dnHVEqU7Hg

    Albo taka rejestracja samochodu w Bremie
    https://www.service.bremen.de/de/dienststelle/5breme
    n02.c.339250.de

    Widzisz godziny pracy ? do 17:00, ale tylko w poniedzialek, bo wtorek
    do czwartku to 8-12.
    A w piatek do 11. Ale to moze i slusznie, bo w piatek to sie na
    weekend jedzie, a nie samochod rejestruje :-)

    J.

  • 92. Data: 2018-07-26 13:24:09
    Od: p...@g...com

    --Socjalistyczny chłop 200% :D

    to sie nazywa Europa i tu nie musisz padac na kolana przed urzednikiem :-)

  • 93. Data: 2018-07-26 13:25:24
    Od: p...@g...com

    --Urzędnik przekazał. Co teraz?

    jeszcze raz bo cos ci cytaty ostatnio przycina

    *GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta.
    GM raczej olewa.*

    jakas koncepcja skad sie tam pojawily ?

  • 94. Data: 2018-07-26 13:28:12
    Od: p...@g...com

    -- W jaki sposób ktokolwiek (urzędnik?) ma wklepać dane do google?

    no to jeszcze raz bo cos ci widocznie umknelo:

    - jak kazdy user czyli prawy klawisz myszy na mapie -> zglos problem z danymi itd

  • 95. Data: 2018-07-26 13:29:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ciekawe czy "eine breite Öffentlichkeit kommuniziert" oznacza plik
    >XML
    >:-) A moze maja na mysli TMC ?

    >w punktach to moze bedzie bardziej czytelne:
    >-Internet

    Obywatel moze przeczytac na naszej stronie .

    >-das Radio

    Obywatel moze uslyszec w radiu ... ciekawe, czy do radiów wysyla
    urzednik, czy radia sobie same odczytuja na w/w stronie.

    >-dynamische Anzeigenschilder

    Obywatel moze przeczytac na austrostradzie ile w korku postoi.

    >-mobilen Endgeräten (z. B. Navigationsgeräten)

    I ciekawe co maja tu na mysli.
    -urzadzenia z TMC pokaza ?
    -programy z odpowiednia lacznoscia pokaza - np TomTom,
    -nasz urzednik wyslal do Googla.

    >--Tak czy inaczej - ja sie wcale Googlowi nie dziwie, ze nie chce sie
    >babrac w interfejs dla Bremy, Hamburga, Berlina, i dziesiatek innych
    >niemieckich miast i obwodow, dziesiatek polskich, francuskich itp.

    >oczywiscie ze nie bo to jest zasmarkany obowiazek urzednika zeby
    >swojemu pracodawcy (czyli kierowcy) zrobic dobrze, pamietaj kto placi
    >podatki :-)

    Przestan placic, to sie dowiesz kto jest dla kogo :-)

    >--Rolą urzedników jest przygotowanie takiego pliku dla calego kraju.
    >A moze nawet i dla calej EU.A nawigacje niech sobie importuja.

    >i tu sie roznimy w podejsciu do tematu. uzytkownik koncowy oczekuje
    >ze ta informacja bedzie dostepna a czy urzednik dogada sie z google
    >co do interfejsu czy wezmie studenta ktory bedzie codziennie klepal
    >te 400 pozycji to mi zasadniczo zwisa :-)

    Bo ty myslisz Google, a ja mysle "nawigacje".
    I nagle sie okaze, ze studentow trzeba mase.

    A w ogole to urzednik jakis przetarg powinien oglosic ... tylko na
    co - na wklepywanie, na opracowanie nawigacji krajowej ?

    Wiec na razie jest tak jak powinno byc, tylko napisz do Googla z
    pytaniem czemu nie importuja pliku.

    >tak wiem "niedasie"

    Raczej "nie ma pieniedzy". O ile sie orientuje, to pare firm za to
    zaplacilo, to teraz chca, zeby oni dostawali, a inni nie :-)

    >--Co zreszta nie zmienia faktu, ze jak w Niemczech jest wypadek na
    >autostradzie, to sie stoi kilometrami i godzinami. Bo jakos nie ma
    >jak objechac :-)

    >zawsze podziwiam takich co nie patrza na waze czy google maps i
    >wbijaja sie prosto w korek

    jezdzilem z rodowitymi Niemcami - wiedzieli o tych korkach, ale i tak
    jechali.
    No nie ma gdzie ominac.
    A moze z doswiadczenia wiedzieli, ze omijanie zajmie dluzej niz
    czekanie w korku.

    J.

  • 96. Data: 2018-07-26 13:35:27
    Od: p...@g...com

    -- A ja nie korzystam z GM. Niech urzednik wrzuca do Yanosika.

    niech wrzuca i do Yanosika no i nie zapominajmy o OSM :-)

  • 97. Data: 2018-07-26 13:36:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 25 Jul 2018 22:54:59 -0700 (PDT), w
    p...@g...com napisał(-a):

    >To niech kierowca ruszy 4 litery i ogarnie się. Monituje producenta
    >albo zmieni
    go na innego.
    >Co za socjalistyczne myślenie :D Urzędnik ma wszystko zrobić za mnie
    >:D

    To jest nic - ktos pisal o Nowej Zelandii - po paru atakach na
    taksowkarzy, ci zaczeli demonstrowac pod ichnim rządem, aby ten
    nakazal im zamontowac szyby dzielace tyl i przod kabiny.
    Bo sami nie zamontuja :-)

    J.

  • 98. Data: 2018-07-26 13:50:28
    Od: p...@g...com

    --Obywatel moze uslyszec w radiu ... ciekawe, czy do radiów wysyla urzednik, czy
    radia sobie same odczytuja na w/w stronie.

    no pomysl przez 10s :-) wlasciwe rozwiazanie jest tuz tuz :-)

    --Obywatel moze przeczytac na austrostradzie ile w korku postoi.

    na B6 (Brema dojazd do A1) tablice sa przed wjazdem na autostrade

    -- -urzadzenia z TMC pokaza ?
    tak

    -programy z odpowiednia lacznoscia pokaza - np TomTom,

    tak

    --nasz urzednik wyslal do Googla.

    nie, najszybsze jest staromodne radio, potem waze/google maps i platne tmc

    --I nagle sie okaze, ze studentow trzeba mase.

    nie mowimy tu o google maps i 400 pozycjach z ktorych wiekszosc nie zmienia sie
    dynamicznie (budowy czy grubsze remonty)

    --Wiec na razie jest tak jak powinno byc, tylko napisz do Googla z
    pytaniem czemu nie importuja pliku.

    nie ma problemu o ile ty napiszesz do GDDKiA czemu nie klepia danych w google

    --Raczej "nie ma pieniedzy". O ile sie orientuje, to pare firm za to
    zaplacilo, to teraz chca, zeby oni dostawali, a inni nie :-)

    dramat naprawde sie wzruszylem :-)

    --Co zreszta nie zmienia faktu, ze jak w Niemczech jest wypadek na
    autostradzie, to sie stoi kilometrami i godzinami. Bo jakos nie ma
    jak objechac :-)

    jesli stoisz pomiedzy zjazdami to nie ma wyjscia a jesli masz mozliwosc i z niej nie
    korzystasz to juz twoja decyzja

    --jezdzilem z rodowitymi Niemcami - wiedzieli o tych korkach, ale i tak
    jechali.No nie ma gdzie ominac. A moze z doswiadczenia wiedzieli, ze omijanie zajmie
    dluzej niz czekanie w korku.

    zawsze takim kibicuje bo dzieki nim nie blokuja sie objazdy :-)

  • 99. Data: 2018-07-26 14:16:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 04:24:09 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Socjalistyczny chłop 200% :D
    >
    > to sie nazywa Europa i tu nie musisz padac na kolana przed urzednikiem :-)

    Nie padam. Urzędnik perfekcyjnie zrobił to co do niego należało.
    A ty beczysz, że prywatna firma nie chce tego zaimplementować.

  • 100. Data: 2018-07-26 14:17:27

    Thu, 26 Jul 2018 04:50:28 -0700 (PDT), w
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --nasz urzednik wyslal do Googla.
    >
    > nie, najszybsze jest staromodne radio, potem waze/google maps i platne tmc

    Nie jest to prawda.