  • 31. Data: 2018-07-23 10:51:32
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 09:20:47 +0200, w <5b5581e1$0$669$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Troche dziwne by to bylo, gdyby mieli zglaszac do GM ... i janosika, i
    > do automapy, TomToma, naviexperta i trudno zliczyc komu jeszcze.
    > Nie, to sie robi inaczej.

    GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta.
    GM raczej olewa.

  • 32. Data: 2018-07-23 11:16:26
    Od: p...@g...com

    --GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta. GM raczej olewa.

    no coz zawsze mozna sie obrazic na google albo wypracowac jakies rozwiazanie np jeden
    urzednik ktory zamiast picia kawy bedzie pracowal i w pocie czola zglaszal google
    wszystkie blokady :-) tak wiem rozmarzylem sie :-)

    ps google predzej czy pozniej wypracuje interfejs zeby zarzadcy drog mogli wygodnie
    zglaszac swoje zmiany bo na razie to jakas prowizorka :-)

  • 33. Data: 2018-07-23 11:28:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 02:16:26 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    >
    > ps google predzej czy pozniej wypracuje interfejs zeby zarzadcy drog mogli wygodnie
    zglaszac swoje zmiany bo na razie to jakas prowizorka :-)

    Nikt nie będzie wysyłał jednej firmie zgłoszeń, zwłaszcza że już to robi
    publicznie.

  • 34. Data: 2018-07-23 11:57:47
    Od: p...@g...com

    --Nikt nie będzie wysyłał jednej firmie zgłoszeń, zwłaszcza że już to robi
    publicznie.

    publicznie ? ha ha ha no bez jaj
    https://www.gddkia.gov.pl/pl/19/lista-utrudnien
    406 pozycji w pliku xml
    zakladajac ze maja jednego pracownika (na caly kraj) ktory klepie te dane w google
    maps raczej nie umarlby z przepracowania :-)

    PS a moze trzeba oglosic sciepe narodowa aby pomoc gddkia ? jeden urzednik wezmie sie
    do pracy i bedziemy mieli setki ba tysiace zadowolonych kierowcow :-) to jest zenada
    i miejmy tego swiadomosc :-)

  • 35. Data: 2018-07-23 13:17:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 02:57:47 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    > zakladajac ze maja jednego pracownika (na caly kraj) ktory klepie te dane w google
    maps raczej nie umarlby z przepracowania :-)

    Więc czemu google nie przeklepuje?

    > PS a moze trzeba oglosic sciepe narodowa aby pomoc gddkia ? jeden urzednik wezmie
    sie do pracy i bedziemy mieli setki ba tysiace zadowolonych kierowcow :-) to jest
    zenada i miejmy tego swiadomosc :-)

    To jest liczba utrudnień na drogach krajowych i wyżej -- tym właśnie zajmuje
    się GDDKiA.

  • 36. Data: 2018-07-23 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nikt nie będzie wysyłał jednej firmie zgłoszeń, zwłaszcza że już to
    > robi publicznie.

    Mysle ze cos podobnego powiedział jeden taki gosc co ciagnał złowione
    zwieeze na saniach podczas kiedy drugi wynajdował własnie koło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 37. Data: 2018-07-23 14:03:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    23 Jul 2018 11:59:59 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Mysle ze cos podobnego powiedział jeden taki gosc co ciagnał złowione
    > zwieeze na saniach podczas kiedy drugi wynajdował własnie koło...

    Powtórzę, bo może nie zrozumiałeś.
    GDDKiA publikuje takie informacje.
    Pytanie do Google dlaczego z nich nie korzysta.

  • 38. Data: 2018-07-23 14:51:33
    Od: p...@g...com

    --Powtórzę, bo może nie zrozumiałeś. GDDKiA publikuje takie informacje.

    dodajmy uczciwie ze w postaci ktora jest dla zwyklego uzytkownika calkowicie
    bezuzyteczna (*.xml)

    --Pytanie do Google dlaczego z nich nie korzysta.

    google to global player wiec mu taka GDDKiA w jakims kraju wschodniej Europy po
    prostu zwisa :-) jak ich najdzie ochota to zrobia interfejs a jak nie to pozostaje
    zrzuta aby extra zaplacic urzednikom GDDKiA zeby wklepali to do google ... zeby nie
    bylo pierwszy deklaruje 10 zeta miesiecznie :-)

    *tylko w okresie wakacyjnym i nie dluzej niz do mojej emerytury

    ps ide o zaklad ze na pms jest ktos kto potrafi ten xml od GDDKiA zaimportowac no i
    peklbym ze smiechu gdyby sie okazalo ze zrobi z tego platna apke pod google maps :-)

  • 39. Data: 2018-07-23 16:55:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-07-2018 o 10:51, r...@k...pl pisze:

    > GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta.
    > GM raczej olewa.

    TMC w I-go korzysta.

  • 40. Data: 2018-07-23 17:59:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jul 2018 05:51:33 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Powtórzę, bo może nie zrozumiałeś. GDDKiA publikuje takie informacje.
    >
    > dodajmy uczciwie ze w postaci ktora jest dla zwyklego uzytkownika calkowicie
    bezuzyteczna (*.xml)

    Ale ona nie jest dla usera -- ona jest dla np. producentów nawigacji.

> [...]
    zrzuta aby extra zaplacic urzednikom GDDKiA zeby wklepali to do google ... zeby nie
    bylo pierwszy deklaruje 10 zeta miesiecznie :-)

    No i dlatego GM jest warte tyle ile kosztuje :)

    > ps ide o zaklad ze na pms jest ktos kto potrafi ten xml od GDDKiA zaimportowac no i
    peklbym ze smiechu gdyby sie okazalo ze zrobi z tego platna apke pod google maps :-)

    Małe szanse, bo trasę oblicza serwer.
    Do AM zrobić byłoby łatwo, ale AM akurat wprowadza te dane.