  • 21. Data: 2018-07-22 13:55:43
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Jul 2018 12:46:13 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>,
    a...@g...com napisał(-a):

    > Powiem pierwszy raz w historii moich wojaży Google Maps i Yanosik zawiedli mnie po
    całości.

    To chyba te wojaże niezbyt wymagające były...

    W zeszłe wakacje Google Maps zignorowało zamkniętą 8-mkę za Warszawą, a roboty
    to chyba tam na lata.

  • 22. Data: 2018-07-22 14:20:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 13:55:43 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To chyba te wojaże niezbyt wymagające były...
    >
    > W zeszłe wakacje Google Maps zignorowało zamkniętą 8-mkę za Warszawą, a roboty
    > to chyba tam na lata.

    Bo nie przejechal jedna droga w kraju ?

    Zazwyczaj drogowcy zostawiaja ruch.
    Na jednej jezdni, na jednym pasie, ale jest ...

    J.

  • 23. Data: 2018-07-22 17:36:30
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > W zeszłe wakacje Google Maps zignorowało zamkniętą 8-mkę za Warszawą, a roboty
    > to chyba tam na lata.

    Kiedy to ósemka byłą zamknięta? ZTCW zawsze była przejezdna jednym,
    aczkolwiek czasami zawiłym, pasem.

  • 24. Data: 2018-07-22 19:58:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Jul 2018 14:20:02 +0200, w <8uuga23d6i9u.45524af66zba$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo nie przejechal jedna droga w kraju ?
    >
    > Zazwyczaj drogowcy zostawiaja ruch.
    > Na jednej jezdni, na jednym pasie, ale jest ...

    To akurat chyba podczas przebudowy DK8 w S8 (nie znam okolic Wawy), więc AFAIK.

    Przejazd był jakimś równolegle dobudowanym odcinkiem (poza trasą), korek w wuj,
    a 8-semka na zielono.

  • 25. Data: 2018-07-22 21:13:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 19:58:38 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To akurat chyba podczas przebudowy DK8 w S8 (nie znam okolic Wawy), więc AFAIK.
    > Przejazd był jakimś równolegle dobudowanym odcinkiem (poza trasą), korek w wuj,
    > a 8-semka na zielono.

    No i jak ktos w tym czasie nie mial interesu przejechac ta droga, to
    sie nie dowiedzial co Google jest warte.

    Zreszta pare lat temu nikogo to nie dziwilo, bo Google aktualizowal
    mapy rzadko.

    J.

  • 26. Data: 2018-07-22 23:58:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Jul 2018 21:13:39 +0200, w <s...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No i jak ktos w tym czasie nie mial interesu przejechac ta droga, to
    > sie nie dowiedzial co Google jest warte.

    Chyba słabo orientujesz się.
    Jechałem po polu, GM kierowało po "zielonej" zamkniętej drodze.

    > Zreszta pare lat temu nikogo to nie dziwilo, bo Google aktualizowal
    > mapy rzadko.

    Rok temu -- pisałem.

  • 27. Data: 2018-07-23 09:01:59
    Od: p...@g...com

    --Zreszta pare lat temu nikogo to nie dziwilo, bo Google aktualizowal mapy rzadko.

    oczekiwania rosna ale bez zglaszania zamkniecia drog do GM przez zarzadcow drog o
    sukcesie nie ma co marzyc

  • 28. Data: 2018-07-23 09:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Zreszta pare lat temu nikogo to nie dziwilo, bo Google aktualizowal
    >mapy rzadko.

    >oczekiwania rosna

    Jak widac :-)

    > ale bez zglaszania zamkniecia drog do GM przez zarzadcow drog o
    > sukcesie nie ma co marzyc

    Troche dziwne by to bylo, gdyby mieli zglaszac do GM ... i janosika, i
    do automapy, TomToma, naviexperta i trudno zliczyc komu jeszcze.
    Nie, to sie robi inaczej.

    A co najlepsze - chyba jest zrobione, bo TMC jakos tam wdrozyli.
    Tylko przy TMC jest kwestia kasy, nierozwiazywalna :-)

    J.

  • 29. Data: 2018-07-23 09:57:13
    Od: p...@g...com

    --Troche dziwne by to bylo, gdyby mieli zglaszac do GM ... i janosika, i
    do automapy, TomToma, naviexperta i trudno zliczyc komu jeszcze.

    navteq, tele atlas, google maps i jeszcze max. 2 firmy zeby pokryc 80%-90% rynku

    --Nie, to sie robi inaczej.

    a raczej nie robi

    --A co najlepsze - chyba jest zrobione, bo TMC jakos tam wdrozyli.
    Tylko przy TMC jest kwestia kasy, nierozwiazywalna :-)

    nic nie wdrozyli droga ktora jest zamknieta ale nie widac tego w google maps nie jest
    pokazywana jako zamknieta w darmowym TMC

  • 30. Data: 2018-07-23 09:58:18
    Od: p...@g...com

    http://www.lokalizacja.info/pl/rynek-masowy/nawigacj
    a-samochodowa---connected-car/who-is-who-w-nawigacja
    ch-i-mapach-czesc-ii.html#.W1WJPoNzyUk