  • 81. Data: 2018-07-26 11:20:25
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Jul 2018 22:52:08 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Inni nie maja pod nadzorem zakopianki, wiec nie musza glupich plikow
    > generowac :-)
    >
    > tak wiem sa zajeci piciem kawy no bo po co przeklepac informacje dla kierowcow do
    najwiekszego gracza na rynku ? panie kierowniku no niedasie

    Rozumiem, że jesteś z tych odpornych na wiedzę i choćby tysiąc osób mówiło, że
    dane to są przeklepane i tylko z nich korzystać, to masz swoją chłopską wiedzę
    i wiesz lepiej że nie są? :D

  • 82. Data: 2018-07-26 11:22:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    26 Jul 2018 03:59:52 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Bo jak wiadomo, nie liczy sie skutecznosc tylko krycie własnej dupy...

    Może urzędnicy mają jeszcze napisać specjalną nawigacją dla leni, którym nie
    chce się sięgnąć po narzędzia producentów nie mających swoich klientów w dupie?

  • 83. Data: 2018-07-26 11:23:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Jul 2018 22:54:59 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --ZDM powinien mieć totalnie w dupie z czego korzystają kierowcy, a produkować
    > plik uniwersalny i kompletny.
    >
    > ciekawe podejscie mozna wiec powiedziec ortodoksyjne to chyba jakas mutacja
    przyjaznego panstwa ?

    > --Co mają negocjować? GM dostaje kompletny plik xml.
    >
    > a co dostaje kierowca ? mapke do zapamietania ?

    To niech kierowca ruszy 4 litery i ogarnie się. Monituje producenta albo zmieni
    go na innego.
    Co za socjalistyczne myślenie :D Urzędnik ma wszystko zrobić za mnie :D

  • 84. Data: 2018-07-26 12:41:47
    Od: p...@g...com

    --Ciekawe czy "eine breite Öffentlichkeit kommuniziert" oznacza plik XML
    :-) A moze maja na mysli TMC ?

    w punktach to moze bedzie bardziej czytelne:

    -Internet
    -das Radio
    -dynamische Anzeigenschilder
    -mobilen Endgeräten (z. B. Navigationsgeräten)

    --Tak czy inaczej - ja sie wcale Googlowi nie dziwie, ze nie chce sie
    babrac w interfejs dla Bremy, Hamburga, Berlina, i dziesiatek innych
    niemieckich miast i obwodow, dziesiatek polskich, francuskich itp.

    oczywiscie ze nie bo to jest zasmarkany obowiazek urzednika zeby swojemu pracodawcy
    (czyli kierowcy) zrobic dobrze, pamietaj kto placi podatki :-)

    --Rolą urzedników jest przygotowanie takiego pliku dla calego kraju.
    A moze nawet i dla calej EU.A nawigacje niech sobie importuja.

    i tu sie roznimy w podejsciu do tematu. uzytkownik koncowy oczekuje ze ta informacja
    bedzie dostepna a czy urzednik dogada sie z google co do interfejsu czy wezmie
    studenta ktory bedzie codziennie klepal te 400 pozycji to mi zasadniczo zwisa :-)

    --A zeby bylo smieszniej, to taki plik chyba juz jest w TMC. W Niemczech
    dziala w miare dobrze, w Polsce ponoc kiepsko.

    tak wiem "niedasie"

    --Co zreszta nie zmienia faktu, ze jak w Niemczech jest wypadek na
    autostradzie, to sie stoi kilometrami i godzinami. Bo jakos nie ma jak objechac :-)

    zawsze podziwiam takich co nie patrza na waze czy google maps i wbijaja sie prosto w
    korek

  • 85. Data: 2018-07-26 12:44:24
    Od: p...@g...com

    --Informatyczne. Dokladnie tak to powinno byc zrobione. A jak Google nie chce sobie
    importowac, to pretensje do Google.

    poki co to usluga bezplatna wiec sam rozumiesz

    -- A co ma dostac ?

    informacje o utrudnieniach GDDKiA wklepane do google lub jak wolisz OSM

    *tylko pod warunkiem ze Osmand to ogarnie

  • 86. Data: 2018-07-26 12:55:12
    Od: p...@g...com

    --Rozumiem, że jesteś z tych odpornych na wiedzę i choćby tysiąc osób mówiło, że
    dane to są przeklepane i tylko z nich korzystać, to masz swoją chłopską wiedzę
    i wiesz lepiej że nie są? :D

    *GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta.
    GM raczej olewa.*

    jakas koncepcja skad sie tam pojawily ?

  • 87. Data: 2018-07-26 12:59:29
    Od: p...@g...com

    --To niech kierowca ruszy 4 litery i ogarnie się. Monituje producenta albo zmieni
    go na innego.

    kierowca korzysta z google maps i oczekuje ze urzednik przekaze tam informacje ktore
    posiada

    --Co za socjalistyczne myślenie :D Urzędnik ma wszystko zrobić za mnie :D

    na zachod od Odry tak to wlasnie dziala, urzednik sluzy spoleczenstwu nie odwrotnie

  • 88. Data: 2018-07-26 13:05:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 03:41:47 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > oczywiscie ze nie bo to jest zasmarkany obowiazek urzednika zeby swojemu pracodawcy
    (czyli kierowcy) zrobic dobrze, pamietaj kto placi podatki :-)

    Socjalistyczny chłop 200% :D

  • 89. Data: 2018-07-26 13:07:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 03:44:24 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > informacje o utrudnieniach GDDKiA wklepane do google lub jak wolisz OSM

    W jaki sposób ktokolwiek (urzędnik?) ma wklepać dane do google?

  • 90. Data: 2018-07-26 13:07:18

    Thu, 26 Jul 2018 03:59:29 -0700 (PDT), w
    om>,

    Urzędnik przekazał. Co teraz?