  • Data: 2018-08-01 20:17:21
    Temat: Grafiki z epoki deko minionej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napewno paru z was pamięta jeszcze czasy sprzed paru lat :) Trzeba do
    kompa na płycie Asrock N68C-GS z prockiem Athlon II X2 250 3000 dokupić
    możliwie dobrą kartę graficzną, a w każdym razie lepszą niż obecna
    nvidia GT220. Zasilacz wyrobi, ma nominalną moc 500W. Co byście
    proponowali?
    Ja nie grywam i w związku z tym mam marne pojęcie o tym sektorze.
    --
    Jacek
    I hate haters.