  • 11. Data: 2017-05-28 20:09:20
    Temat: Re: HC Syntetyk
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-25 o 09:07, Trybun pisze:

    > Czyli nadal wiem że nic nie wiem, parametry te same co wcześniej, ale
    > czy mimo zmiany nazwy czymś innym, konkretnym ten olej się teraz różni
    > od wcześniejszego? I tak ogólnie - jak zdefiniować to HC? Mineralny -

    Ważne są parametry lepkościowo-smarne bo to podstawowy parametr i pewnie
    normy spełnia. Może mu brakować dodatków jak w olejach wyższej klasy.

    > każdy rozumie pół i pełny syntetyk - także, a HC?
    Oprócz zwykłego, pozostałe są syntetykami, dla parametrów oleju bez
    znaczenia, znaczenie mają pozostałości czy po destylacji czy syntezie,
    wg mnie syntetyczne są czyściejsze, dzięki temu dłużej zachowują swoje
    parametry.

    --
    Pozdr
    Janusz