  • 21. Data: 2015-03-02 17:34:31
    Temat: Re: HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie przejmuj sie.
    Jutro będzie miał 750 GB.

    -----

  • 22. Data: 2015-03-03 13:01:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 16:56, Leszek K. pisze:

    > I tu mnie masz! Na windowsie się nie znam. Co to linux to w ogóle nie wiem.
    > Dobrze, że piszę tylko o sprzęcie bobym pewnie coś pokręcił. Jak Seagate i
    > WD miesza w tych obudowach nie mam pojęcia. Stwierdzam fakt.

    Ty nie stwierdzasz faktu, ty faktem nazywasz swoje przypuszczenia.

    > Po co? Czyżbym napisał, że potrzebuje coś odzyskać? Napisałem, że partycja
    > jest niewidoczna po przełożeniu dysku bo 666 się pytał. Nie wspominałem
    > cobym miał jakiś problem.

    Skoro nie wspomniałeś to założyłem że jednak miałeś.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2015-03-03 17:48:34
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 13:01:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ty nie stwierdzasz faktu, ty faktem nazywasz swoje przypuszczenia.

    No więc powtarzam jeszcze raz jak dziecku. Zakładam partycję na dysku w
    obudowie. Formatuje. Wyciągam dysk z obudowy i podpinam po sata. Partycji
    nie ma. Zaczęły mi chodzić myśli po głowie coby uruchomić jakieś narzędzia
    ale przypomniało mi się, że na widowsie się nie znam i nie wiem co to linux
    więc zakładam od nowa partycję. Z ciekawości przekładam do obudowy.
    Partycji nie widać. Jestem pewien, że po pogrzebaniu na tym dysku można to
    obejść, ale nie próbowałem (prościej było założyć partycję od nowa) i nie
    byłoby to tematem na grupie sprzętowej.

  • 24. Data: 2015-03-03 22:27:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 17:48, Leszek K. pisze:

    > No więc powtarzam jeszcze raz jak dziecku. Zakładam partycję na dysku w

    Naginasz fakty czyli kłamiesz bezwstydnie.
    Nie napisałeś tego wcześniej więc dlaczego stwierdzenie "powtarzam
    jeszcze raz" ? Bo mam wrażenie że tylko dlatego żeby mnie obrazić
    dopisując do tego "jak dziecku". Naprawdę już tylko takie dziecięce
    zagrania ci zostały ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-03-04 10:11:25
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie miałem takiej obudowy, ale mi_sie_wydaje, że nawet przełożenie dysku do
    innej takiej samej obudowy nie pozwoli na odczytanie danych, tak jakby
    konkretny dysk i konkretna obudowa były raz na zawsze do siebie przypisane.
    I dobrze byłoby o tym wiedzieć przed zakupem.

    -----

  • 26. Data: 2015-03-04 13:23:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 10:11, 666 pisze:
> [...]
    > przypisane.
    > I dobrze byłoby o tym wiedzieć przed zakupem.

    Takiej też nie miałem, inne owszem.
    Przełożenie dysku z jednej obudowy do drugiej nic nie zmieniało,
    partycja była widoczna. Podpięcie tego samego dysku do kontrolera
    na płycie - efekt jak w wątku, windows nie widzi partycji.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-03-04 17:30:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 13:23, RadoslawF pisze:

> [...]
    > partycja była widoczna. Podpięcie tego samego dysku do kontrolera
    > na płycie - efekt jak w wątku, windows nie widzi partycji.

    A co BIOS widzi?

    --
    animka

  • 28. Data: 2015-03-04 20:00:21
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 10:11:25 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
    > konkretny dysk i konkretna obudowa były raz na zawsze do siebie przypisane.
    > I dobrze byłoby o tym wiedzieć przed zakupem.

    Sprawdziłem Segate (mam kilka obudów pustych - dysk z obudową był tańszy
    niż dysk luzem). Można przekładać.

  • 29. Data: 2015-03-05 15:44:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 17:30, animka pisze:

    > A co BIOS widzi?

    Dysk, taki jaki jest podpięty.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-03-05 15:54:03
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2015 15:44:56 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Dysk, taki jaki jest podpięty.
    >
    > Pozdrawiam

    U mnie BIOS (i Menadżer urządzeń) obudowę widzi jako Seagate Expansion Desk
    (to nie moja tylko firmowa literówka), a dysk jak dysk.