  • 31. Data: 2015-03-05 21:12:40
    Temat: Re: HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-05 o 15:54, Leszek K. pisze:

    > U mnie BIOS (i Menadżer urządzeń) obudowę widzi jako Seagate Expansion Desk
    > (to nie moja tylko firmowa literówka), a dysk jak dysk.

    Stare obudowy nie maskowały rodzaju dysku tylko podawały
    "nazwa_dysku USB Device" i czasami dodawały nazwę obudowy na końcu.
    Teraz często tylko nazwę obudowy podają. Mamy kupować
    nierozbieralne firmówki a nie kombinować jak biedny murzyn
    przed wypłatą. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2015-03-06 01:09:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-05 15:44, RadoslawF pisze:

    > Dysk, taki jaki jest podpięty.

    To daj w Biosie narazie wszystko na Auto.
    W menagerze dysków sprawdż czy widoczny i nadaj uprawnienia, bo pewnie
    się coś zmieniło i nie widzisz tej partycji.

    --
    animka

  • 33. Data: 2015-03-06 13:57:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-06 o 01:09, animka pisze:

    > To daj w Biosie narazie wszystko na Auto.
    > W menagerze dysków sprawdż czy widoczny i nadaj uprawnienia, bo pewnie
    > się coś zmieniło i nie widzisz tej partycji.

    To nie ja miałem problemy z niewidoczną partycją.
    Ale "uprawnienia" faktycznie rozwiązują ten problem, tyle
    że jest to problem programowy a nie sprzętowy.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-03-12 10:08:13
    Od: " 666" <...@...6>

    No widzisz?
    Animka Ci pomogła.

    -----

  • 35. Data: 2015-03-13 01:35:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 10:08, 666 pisze:
    > No widzisz?
    > Animka Ci pomogła.
    >

    > -----

    Komu? Bo nie zacytowałeś poprzednika i nie wiem o co Ci konkretnie chodzi.

    Miałam jakiś czas temu też taki głupi problem, że nie mogłam przywrocić
    obrazu systemu, bo system sam sobie zmienił literę dysku zewnętrznego na
    którym ten obraz był.Trzeba było zmienić tymczasowo wcześniejsze litery
    dysków (na początek na dużo dalsze), żeby znowu ten dysk miał litery M i
    N. Po przywróceniu obrazu systemu to już z tamtymi literami to była mała
    kosmetyka. Przydzielilam takie literki jakie były prawidłowe zostawiając
    M i N.

    --
    animka