  • 11. Data: 2009-01-16 00:43:50
    Temat: Re: HTML/PHP - gubione znaki z textarea
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > To jest skrót od <?php echo ...; ?>, bo działa: <?= "A\n", "B\n"; ?>

    Mądrala :-)
    Ale masz rację, że chodzi o echo a nie print. Mam alergię na "echo" więc nie
    wgłębiałem się w niuanse.

  • 12. Data: 2009-01-16 00:49:04
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    >Aha. Do takiego stopnia zaawansowania w PHP nie doszedłem (czego
    >zresztą nie żałuję).

    To akurat są podstawy :-)
    A ja nie żałuję, że poznałem PHP z wyjątkiem chwil kiedy muszę napisać coś w
    innych językach i mieszam składnię doprowadzając kompilatory do obłędu :-)
    Może ktoś kiedyś wymyśli esperanto dla programistów. :-)