  • 31. Data: 2020-05-27 13:55:23
    Temat: Re: Hertz pada
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-27 o 12:01, J.F. pisze:

    > Moze mylisz oplate "za start" z minimalna pierwszą wplata.
    > Za ktora potem mozna wiele kursow zrobic.

    Nie wykluczam, aczkolwiek umiem dość dobrze poruszać się w gąszczu zasad
    i regulaminów, więc gdyby było tak, że rzeczywiście jest to tylko
    pierwsza wpłata, a nie koszt, to powinienem to wyłapać.

    > Rok temu we wrocku bywaly jakies promocje i byly za darmo pierwsze jazdy.

    Całkiem możliwe. W Warszawie też były oferty na bezpłatne wypożyczenia
    dla posiadaczy karty miejskiej. Problem w tym, że apka miała jakiś błąd,
    uniemożliwiający założenie konta.

    > Gorzej, jak sie np narty lubi, albo zagle.

    Jak tam jeździ co miesiąc, to może gorzej, jak raz-dwa razy do roku, to
    może lepiej wynająć samochód.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2020-05-27 14:40:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście mają, całe floty firmowe wyleasingowują.

    -----

  • 33. Data: 2020-05-27 14:47:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-05-2020 o 13:53, J.F. pisze:

    > Owszem, wiec zalezy dla kogo ten rower.
    > Jakby ktos chial 5 km dojezdzac, bo ma mieszkanie na peryferiach ... a,
    > to nie ma stacji roweru :)

    No właśnie.
    Ja mam 10 km.
    I nawet jakbym podjechał samochodem gdzieś na parking pod centru
    handlowym, to tam też w godzinach szczytu rowerów nie będzie.

    No i jako że szykuje się powrót do biura, zastanawiam się nad zakupem
    hulajnogi albo mikrorowerka na ostatnie kilka km.

    > A nie dwie ?

    Jak masz apkę, albo podłączoną kartę rfid (zwykła płatnicza może być) to
    nie.

    > Ale wiem jakie g* potrafia Chinczycy wyprodukowac :-)

    Myślisz że to powyższe to gdzie produkowali?

  • 34. Data: 2020-05-27 15:13:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, May 27, 2020 at 11:49:29 AM UTC+2, Liwiusz wrote:

    > Całkiem możliwe, bo mają dodatkowe wzmocnienia antychuligańskie, poza
    > tym same z siebie muszą być przeznaczone na intensywne wykorzystywanie.
    > A zwykły człowiek na swoją własność nie potrzebuje hulajnogi, której
    > resurs musi wytrzymywać tysiące godzin rocznie.

    e.. te w wypozyczalniach takie drogie, bo w ~tydzien-dwa sie musza zwrocic ;)
    to totalny badziew... ;) kilka razy jechalem po Krk i tak sobie... w kazdej cos sie
    telepalo, luzy... ale jesli jezdzi, to jak widac byla OK...

    https://www.nettavisen.no/oversatt/niespodziewany-pr
    oblem-z-wypozyczanymi-e-hulajnogami-miejskimi/342367
    6203.html

  • 35. Data: 2020-05-27 15:33:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jeszcze raz się będziesz pytał jaką mam hulajnogę to w pierwszych słowach mojego
    listu będę pisał żebyś sobie Bilobil kupił. Chińska M365 w wersji podstawowej, pro
    wtedy jeszcze nie była dostępna w sklepach. Zapłaciłem 1760 złotych. Kupiłem dlatego
    że była najlżejsza wśród tych co mialy rozsądny zasięg. Na ładowaniu robię na niej
    jakieś 25 kilometrow. Nigdy mi jeszcze nie zabrakło prądu. Wad do tej pory nie
    zauważyłem. Z zaczepem poradziłem sobie kawałkiem papieru z gazety. Gdyby nie wirus
    to pewno bym miał na liczniku po roku z 1200 kilometrów. Obok projektora to druga, a
    może i pierwsza zabawka jaką sobie od jakiegoś czasu sprawiem. Chciałem kupić
    monocykl ale najlżejszy ważył prawie 20 kilogramów i miałbym problem z wtarganiem go
    na drugie piętro.

  • 36. Data: 2020-05-27 18:26:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jak tam jeździ co miesiąc, to może gorzej,

    Jak lubi, to co weekend :-)

    >jak raz-dwa razy do roku, to może lepiej wynająć samochód.

    Ale wtedy pewnie jedzie na dluzej, np na tydzien.
    Samochod przez 2 dni potrzebny, a zaplacic trzeba za 8-10 ...

    J.

  • 37. Data: 2020-05-27 18:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 23.05.2020 o 07:13, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    ankruptcy-protection-as-car-rentals-evaporate-in-pan
    demic.html

    >spokojnie, FED drukuje i obligacje Hertz'a skupuje, jak się drukarki
    >nie zepsują, to banki centralne skupią firmy, teoretycznie dla nas
    >nic się nie zmieni, praktycznie własność prywatna będzie państwowa (w
    >zasadzie ciężko mówić o państwowości, raczej w rękach jakiejś grupy
    >osób...)

    A tu jeszcze dzis slysze, ze UE chce nam dac ~40 mld euro na walke z
    kryzysem wirusowym ... oj, bedzie inflacja w sferze euro ...

    J.

  • 38. Data: 2020-05-27 20:15:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolić strefę euro. Postawili na usługi i turystykę to mają na co zasłużyli.
    Inflację nie z tej ziemi mają od dawna. Nauczyli się ją ukrywać. Obstawiam że jesli
    idzie o finanse publiczne i dług budżetu to niemcy są w gorszej sytuacji niż przed
    wybuchem wojny w 1939 roku.

  • 39. Data: 2020-05-27 20:40:18
    Temat: Hertz pada
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolić ich. Ważne że zarząd wyjdzie na upadłości na dużym plusie.

  • 40. Data: 2020-05-27 22:27:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Pierdolić strefę euro.

    dokładnie, z resztą już testują bit-euro, więc pewnie w niedługim czasie
    papierek straci wartość, a my nie zapłacimy anonimowo

[...]

    Polska nie w lepszej, z resztą też teraz drukuje na potęgę

    Lukasz