  • 41. Data: 2020-05-27 22:31:03
    Temat: Re: Hertz pada
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Pierdolić ich. Ważne że zarząd wyjdzie na upadłości na dużym plusie.

    dokładnie, jebać ciułaczy co na lokacie czy w obligacjach nie trzymali
    oszczędności, bo inflacja je zżerała, bank centralny wykupi dług firm po
    zerowym koszcie z dodruku, a ci co oszczędzają niech się jebią, trzeba
    żyć z dnia na dzień za państwowe!

    Lukasz

  • 42. Data: 2020-05-28 11:58:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-23 o 11:07, J.F. pisze:

    > Wiec raczej - teraz ucierpia troche banki, w przyszlosci my - bo
    > samochody beda drozsze lub gorsze ...

    Samochody od dziesięcioleci systematycznie tanieją i są coraz lepsze.
    Nie widzę powodu, żeby to się miało zmienić. Co prawda w Europie jest
    już o wiele za dużo samochodów, ale w wielu miejscach w Azji i Afryce
    nadal nie wiedzą, co to korki na autostradach parkowanie na trawnikach.
    Więc globalnie ilość samochodów będzie nadal szybko rosnąć.

  • 43. Data: 2020-05-28 12:04:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-05-2020 o 11:58, Poldek pisze:

    > Samochody od dziesięcioleci systematycznie tanieją

    Sprzedasz mi nowego kompakta za 36 tys?
    Bo za tyle kupowałem nowego w 1997 roku.....

  • 44. Data: 2020-05-28 13:33:12
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-28 o 12:04 +0200, Cavallino napisał:

    > Sprzedasz mi nowego kompakta za 36 tys?
    > Bo za tyle kupowałem nowego w 1997 roku.....

    Mówisz i masz: Dacia Logan, Lada Vesta.

    Mateusz

  • 45. Data: 2020-05-29 17:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raczej drożeją.

    -----

  • 46. Data: 2020-05-29 17:17:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za tyle można było kupić promocyjnie wchodzące na rynek Mondeo.
    Golas bo golas, znajomości trzeba było.

    -----

  • 47. Data: 2020-06-04 12:34:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    BTW aktualnie jest okazja przetestowac calkiem tanio ;)
    https://superbiz.se.pl/technologie/jazda-za-grosze-w
    -kilku-miastach-polski-bolt-rusza-z-promocja-na-elek
    tryczne-hulajnogi-aa-iY9e-48b5-mCNQ.html

  • 48. Data: 2020-06-04 15:24:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do testowania się nadaje do użycia tego jako środka transportu " w obie strony" się
    nie nadaje.