  • 21. Data: 2017-05-08 08:26:02
    Temat: Re: Hyperion, porzucona numeracja i UKE
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu niedziela, 7 maja 2017 22:49:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > A jak z platnosciami za numery ?
    > Moze UKE tak naprawde to sie martwi, kto zaplaci ...

    I tu dotknąłeś sedna problemu, na którym wykłada się UKE :)

    Ircys

  • 22. Data: 2017-05-08 12:36:21
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 7 May 2017 23:24:21 -0700 (PDT)
    Ircys <i...@p...pl> wrote:
> [...]
    komórkowych? Jak jest ze stacjonarnymi?

    > Też ACQ

    No to w czym jest problem? Dlaczego urządzenia hyperiona musiały by działać, aby
    zapewnić przeniesienie numeru?

    P.

  • 23. Data: 2017-05-08 13:49:47
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 12:36:23 UTC+2 użytkownik Piotr C. napisał:
    komórkowych? Jak jest ze stacjonarnymi?

    > No to w czym jest problem? Dlaczego urządzenia hyperiona musiały by działać, aby
    zapewnić przeniesienie numeru?

    No i to pytanie należałoby zadać w UKE. Oni przecież też to wiedzą.
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ... ;)

    Ircys

  • 24. Data: 2017-05-08 16:11:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 6 May 2017 00:38:32 +0200, SnCu <t...@e...ca> wrote:
    > To ja mówię, że patrząc tylko od technicznej strony, mógłbym serwer
    > przekierowań po Hyperionie utrzymywać we własnym domu.

    Rozumiem Twoje dobre chęci ale chyba UKE nie przekonasz do takiego
    rozwiązania :)

    --
    Marek