  • 31. Data: 2017-03-29 09:26:00
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 17:39, Shrek pisze:

    > A ja mu się nie dziwię. Wiem, że powinienem wiedzieć ile jest
    > dozwolone, ale prawda jest taka, ze znaków jest nasrane tyle, że nikt
    > już na nie uwagi nie zwraca, a nawet jak zwracasz, to CHGW czy
    > ostatni wyjazd z parkingu czy kościoła nie był przypadkiem drogą
    > publiczną. Więc jak widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny, że
    > jest np 70 to zakładam 50.

    Mam tak samo.
    Nasrane tymi znakami. A jak stoją, to nigdy nie wiadomo,
    może akurat coś dostawili i przegapiłem jakiś znak w tym gąszczu..

  • 32. Data: 2017-03-29 09:39:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.03.2017 07:24, Shrek wrote:

    > A to nie wiem czy ja. Ale faktem jest, że w Warszawie doświetlili sporo
    > prezejść i robi to robotę. W sumie trzeba było do tego aż rowerofaszysty
    > na stanowisku dyrektora ZDM;)

    A wystarczyło podpatrzeć jak to jest w innych krajach rozwiązane.
    Chyba, że rowerofaszysta był np. w UK

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 33. Data: 2017-03-29 09:46:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 09:39, quent pisze:

    > A wystarczyło podpatrzeć jak to jest w innych krajach rozwiązane.
    > Chyba, że rowerofaszysta był np. w UK

    Nie - jak to zrobić to wiadomo, tylko u nas każda inicjatywa zakładająca
    cokolwiek dla pieszych jest traktowana w najlepszym przypadku jako
    zbędna ekstrawagancja, a w najgorszym jako wypowiedzenie wojny:(

    Dlatego dopóki nie było na stanowisku dyrektora Puchalskiego, to
    przejścia były ciemne i wszyscy mieli to w dupie. W końcu to piesi nie
    powinni "wtargiwać", więc w czym problem? Ogólnie faszytów wszelkiego
    rodzaju nie popieram, z dżihadu drogowego wyrosłem, i jak tak patrzę, to
    chyba wbrew pozorom powołanie na dyrektora dróg w Warszawie
    rowerofaszysty.... paradoksalnie okazało się dobrym ruchem. On też
    musiał przejść szybkie dojrzewanie i się dostosował do realnego świata,
    a trochę mu ideałów zostało i między innymi zaczął od audytów przejść.
    Być może to przewał kasy dla znajomych, ale przynajmniej coś pozytywnego
    z tego wynikło. Kto wie - może jakby Korwina zrobić premierem, to by
    wyszło w praktyce akurat? ;)

    Shrek

  • 34. Data: 2017-03-29 09:50:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.03.2017 09:46, Shrek wrote:

> [...]
    > Być może to przewał kasy dla znajomych, ale przynajmniej coś pozytywnego
    > z tego wynikło. Kto wie - może jakby Korwina zrobić premierem, to by

    Tylko, że tu nie chodzi o wawę ale ogólnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-03-29 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Pisałem już że na Wisłostradzie, nawet jakby kilometr wcześniej nie
    > było bezsensownej 50 i 70 na tle fotopstyczka, tylko same 70 to i tak
    > by była 50 - wyjazd z budowy oznaczony jako skrzyżowanie.
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2450474,21.0237049,3a
    ,75y,308.84h,90t/da
    > ta=!3m6!1e1!3m4!1slTZbeEMD2KfDedY1X5BQng!2e0!7i13312
    !8i6656?hl=pl

    > Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa
    > wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i
    > na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski
    > pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba
    > radary były tu na grupie bronione;)

    Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 35. Data: 2017-03-29 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie
    > punkty. Ale punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych,
    > fotoradarow, zlego parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno
    > przejechanie przez miasto 100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego
    > maxa delikwent tracil by prawo jazdy na dwa lata albo placil tak z
    > 50tys PLN kary.

    Do tego jeszcze punkty za brak uczesania, niechlujny wygląd i koniecznie za
    klniecie za kierownica!
    Tylko jaki jest cel? Bezpieczenstwo, wyeliminowanie czesci kierowców czy
    moze po prostu nabijanie kasy?
    Wiec mysle, ze zamiast podchodzic do tego pod hasłem KARAC BO KARAC TAK
    JEST PANIE GENERALE, moze jednak warto zastanowic sie nad tym co sie chce
    osiągnąć i do tego dobierać narzedzia?
    Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic
    wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście
    niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.
    Przykładowo ustawiono fotoradary, ale czy znasz jakis ktory robi zdjęcia
    osobom wyprzedzającym na pasach?
    Znasz kogoś kto dostał mandat za wyprzedzanie rowerzysty bez zachowania
    metrowego odstepu?
    Znasz kogos kto dostał mandat za jechanie metr za zderzakiem jadac ponad
    120 na autostradzie?
    O zle ustawionych swiatłach rażących kierowców z naprzeciwka to juz nawet
    nie wspomnę...

    Do tego, zupełnie na marginesie, gdyby było tak jak piszesz, to musisz
    sobie zdać sprawe ze np. usługi kurierskie od strzału podrozeją x 2 bo
    kurier ktory musi zawsze stanąc zgodnie z przepisami obrobi tak gdzies na
    oko 2 x mniej punktów. I to ostrożnie licząc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 37. Data: 2017-03-29 10:47:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Mam tak samo.
    > Nasrane tymi znakami. A jak stoją, to nigdy nie wiadomo,
    > może akurat coś dostawili i przegapiłem jakiś znak w tym gąszczu..

    Yanosik pomaga.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 38. Data: 2017-03-29 11:46:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 08:00:28 +0000 (UTC), Budzik

    > Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

    No właśnie, a często do 40 hamują... Debile i tyle.

    --
    Pozdor Myjk

  • 39. Data: 2017-03-29 13:58:32
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
    > Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

    > To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
    > fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
    > bezpiecznie. Debile.

    Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno.
    Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni?
    Jednego głupka będzie mniej.

  • 40. Data: 2017-03-29 15:45:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 13:58:32 +0200, TM

    > Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno.
    > Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni?
    > Jednego głupka będzie mniej.

    Ten trep, jeszcze chwilę wcześniej mnie wyprzedzał, jadąc ponad 80 na
    ograniczeniu do 60. Chwilę później mi przed maską hamował do 40 bo mu coś
    żółtego zaświeciło. Jeśli to jest twój wzór kierowcy, dupku, to nic
    dziwnego że taki syf na drogach jest.

    --
    Pozdor
    Myjk