  • 21. Data: 2017-03-28 23:00:54
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to
    > że jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest
    > droga;)

    Ja nie mowie o tym raporcie tylko o tym projekcie oswietlania przejsc.

    a to swoja szosa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 22. Data: 2017-03-28 23:34:37
    Temat: Re: Ida ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 11:13:39 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > Niewiele brakowało ? No prawie mi się ich żal zrobiło :-)

    Ale kogo zal ?

    Niewiele brakowalo, Sejm zatwierdzil tylko paru senatorow z PO
    wykazalo sie rozsadkiem.

    A teraz, kto wie - role sie moga odwrocic, PiS bedzie za, a PO przeciw
    :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-03-29 00:29:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 10:00:34 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu
    różnicy względem PO które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa
    pieszym na pasach.
    > Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu
    raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

    Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
    Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera właśnie
    dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
    tragedia.

    Jak przywalą tu norweskie mandaty to kierowcy się zaczną pilnować i
    przestaną płacić. Czy zwolnią to nie wiem, ale na pewno nakupią różnego
    sprzętu wykrywająco-oszukującego :)

  • 24. Data: 2017-03-29 07:13:32
    Od: p...@g...com

    PO czepia się regulacji unijnych jak pijany płotu więc nie mogą głosować przeciw ...
    Raz wtopili bo sami nie dali rady dwa PiS teraz wyjdzie na zbawców narodu ... Szybko
    powinni zgłosić swój projekt :-)

  • 25. Data: 2017-03-29 07:24:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2017 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja nie mowie o tym raporcie tylko o tym projekcie oswietlania przejsc.

    A to nie wiem czy ja. Ale faktem jest, że w Warszawie doświetlili sporo
    prezejść i robi to robotę. W sumie trzeba było do tego aż rowerofaszysty
    na stanowisku dyrektora ZDM;)

  • 26. Data: 2017-03-29 07:31:21
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś
    > debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

    Ale co w tym dziwnego, kierowcy sa przyzwyczajeni ze fotoradary ustawia sie
    jak zasadzki na jakichs nietypowych ograniczeniach, ktore latwo przeoczyc.
    Wiec w nieznanym terenie lepiej dmuchac na zimne bo nie wiadomo czy sie
    czagos nie przegapilo.

  • 27. Data: 2017-03-29 08:08:37
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > właśnie
    > dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie

    IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie punkty. Ale
    punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych, fotoradarow, zlego
    parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno przejechanie przez miasto
    100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego maxa delikwent tracil by prawo
    jazdy na dwa lata albo placil tak z 50tys PLN kary.

  • 28. Data: 2017-03-29 08:17:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 07:31:21 +0200, miumiu

> [...]
    > Wiec w nieznanym terenie lepiej dmuchac na zimne bo nie wiadomo czy sie

    Kierowcy to z przyzwyczajenia bez głowy jeżdżą -- a że zasadzki stawiają to
    jest tylko wymówka dla tej ignorancji (Shrek jest w wątku, to Ci wytumaczy
    jak bardzo). Akurat w omawianym przeze mnie przypadku znaki są bardziej niż
    czytelne, po drodze, na odcinku 700m dwukrotnie stoi ograniczenie do 60 (w
    tym raz podwojone) i praktycznie żadnych innych mylących znaków. Tam nawet
    tambylcy hamują poniżej dopuszczalnej...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-03-29 08:43:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 08:17, Myjk pisze:

    > Akurat w omawianym przeze mnie przypadku znaki są bardziej niż
    > czytelne, po drodze, na odcinku 700m dwukrotnie stoi ograniczenie do 60 (w
    > tym raz podwojone) i praktycznie żadnych innych mylących znaków.

    Pisałem już że na Wisłostradzie, nawet jakby kilometr wcześniej nie było
    bezsensownej 50 i 70 na tle fotopstyczka, tylko same 70 to i tak by była
    50 - wyjazd z budowy oznaczony jako skrzyżowanie.

    https://www.google.pl/maps/@52.2450474,21.0237049,3a
    ,75y,308.84h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1slTZbeEMD2KfDedY
    1X5BQng!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa
    wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i
    na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski
    pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba
    radary były tu na grupie bronione;)

    Shrek

  • 30. Data: 2017-03-29 09:20:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 28.03.2017 20:00, Budzik wrote:
    > Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs mierze wina
    > infrastruktury.

    Infrastruktury i debilnych ograniczeń prędkości.
    Wiem jak mi się jeździ np. po UK.
    W naszym pięknym kraju wszystko robią tak aby było coraz głupiej a już
    na pewno jakościowo do bani

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info