  • 41. Data: 2017-03-29 16:21:22
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 10:00, Budzik pisze:

    > Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...

    Masz rację - właśnie do jakiegoś 60 licznikowego zwalniam, zawsze kiedy
    nie jestem pewny na 200% wartości ograniczenia. I w dupie mam narzekanie
    Myjka i wyzywanie mnie od idiotów. Jak pokazywałem, zawsze może się
    okazać, że wyjazd z budowy odwołuje poprzednie ograniczenie i jest
    jednak 50.

    Shrek

  • 42. Data: 2017-03-29 16:24:26
    Temat: Re: Ida ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 22:13:32 p...@g...com
    napisał(a):
    > PO czepia się regulacji unijnych jak pijany płotu więc nie mogą głosować przeciw

    A czemu nie ?

    A jest jakas unijna regulacja ?

    > Raz wtopili bo sami nie dali rady

    Daliby rade, bo w senacie mieli wiekszosc. Ale paru senatorow sie
    zbuntowalo i zaglosowalo przeciw.

    >dwa PiS teraz wyjdzie na zbawców narodu ... Szybko powinni zgłosić swój projekt :-)

    A to zalezy, co chca osiagnac

    Zglosza projekt, PiS odrzuci, bo przeciez to musza miec monopol na
    dobre zmiany i nie wejdzie przez 3 lata.

    Z czego sie bede tylko cieszyl :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-03-29 16:28:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 10:00, Budzik pisze:

    > Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic
    > wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście
    > niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.

    To nie tak - po prostu karze się przypadkowe wykroczenia - zarówno
    groźnie jak i niegroźnie - jebać, karać nie wyróżniać. Zresztą tak
    naprawdę to rzadko - ja w karierze dostałem 2 mandaty (w odstępie dwóch
    tygodni) a jeśli chodzi o poszanowanie prawa to przykładem dobrym nie
    jestem wzorem - standardowo +20, na zielonych strzałkach się nie
    zatrzymuję, pojedyńcze ciągłe traktuję dość luźno - czyli średnia
    krajowa. Po prostu mandat to się taktuje u nas w kategorii pecha a nie
    kary. No bo za co kara - za 72 w leśnym zabudowanym w zimę (bo 200
    metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na zakazie na
    pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic nagannego;)

    O, to, to..

    Shrek

  • 44. Data: 2017-03-29 16:46:29
    Od: p...@g...com

    W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka i nagle
    pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

  • 45. Data: 2017-03-29 16:53:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-03-2017 o 13:58, TM pisze:

    > Ten trep, dupku, jedzie zgodnie z przepisami. Wolno mu jechać 40? Wolno.
    > Ty jak chcesz jechać na ograniczeniu 60, 150 km/h to jedź. Kto ci broni?
    > Jednego głupka będzie mniej.

    Kapelusz i chamidło PLONK

  • 46. Data: 2017-03-29 16:55:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-03-2017 o 08:08, miumiu pisze:

    > IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie punkty. Ale
    > punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych, fotoradarow, zlego
    > parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno przejechanie przez miasto
    > 100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego maxa delikwent tracil by prawo
    > jazdy na dwa lata albo placil tak z 50tys PLN kary.

    Pogięło, czy kapelusz?

  • 48. Data: 2017-03-29 17:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > (bo 200 metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na
    > zakazie na pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic

    Oczywiście masz rację, ale niektore przewinienia nawet jak zauwazone to
    karane nie sa.
    Przykładem własnie te zle ustawione swiatła, nigdy nie słyszałem o
    przypadku zeby policja zatrzymała i chociaz uwage zwróciła.
    Za to za przebicie masy na kierunkowskazie z tyłu to mi dowód kiedys
    wzieli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 47. Data: 2017-03-29 17:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > narzekanie Myjka i wyzywanie mnie od idiotów. Jak pokazywałem, zawsze
    > może się okazać, że wyjazd z budowy odwołuje poprzednie ograniczenie i

    Myjk nie narzeka na tych co zwalniaja do 60 tylko na tych co go chwile
    wczesniej wyprzedzaja a potem gwałtownie hamuja do 40...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 49. Data: 2017-03-29 17:09:33
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.03.2017 o 16:46 <p...@g...com> pisze:

    > W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka
    > i nagle pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

    Największymi wariatami drogowymi są ci, którzy ustawami usiłują zmieniać
    prawa fizyki.

    --
    SW3
    ----

  • 50. Data: 2017-03-29 17:22:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 15:00:42 +0000 (UTC), Budzik

    > Myjk nie narzeka na tych co zwalniaja do 60 tylko na tych co go chwile
    > wczesniej wyprzedzaja a potem gwałtownie hamuja do 40...

    Oraz na tych, co np. na Ostrobramskiej i na Sobieskiego tak przykładnie
    hamują, że aż na pasach w rezultacie lądują -- oczywiście chwilę wcześniej
    mnie również kozacko wyprzedzając. Raz bym takiemu tępakowi w dupę wjechał.
    Inna sprawa, że mojej winy też było (bo się zgapiłem gdzieś na bok) -- co
    nie zmienia faktu, że oboje wylądowaliśmy na pasach i dwa strzały w ryj z
    FR dostaliśmy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk