  • 51. Data: 2017-03-29 18:31:54
    Temat: Re: Ida ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 07:46:29, p...@g...com
    napisał(a):

    > W próżni nie żyjesz ... jakiś czubek przejedzie ci potomka czy krewniaka i nagle
    pierwszy zaczniesz krzyczeć stop wariatom drogowym :-)

    Moze, ale na razie jak ide pieszo, to nie sprawia mi klopotu
    zatrzymanie na chodniku i rozejrzenie sie.

    J.

  • 52. Data: 2017-03-29 19:53:36
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Za to za przebicie masy na kierunkowskazie z tyłu to mi dowód kiedys
    wzieli...
    ---
    Bo to zwykłe ścierwa są :-)

  • 53. Data: 2017-03-29 20:00:25
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 28 Mar 2017 21:27:38 +0200, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Inna sprawa, że radar w tym miejscu to czyste trzepanie kasy, ponieważ
    >tu nie ma żadnego zagrożenia.

    TEgo FR obecnie nie ma. Nie wiem czy na stałe go zlikwidowali, czy
    tylko na czas budowy bulwarów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 54. Data: 2017-03-29 20:10:40
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Mar 2017 16:28:20 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No bo za co kara - za 72 w leśnym zabudowanym w zimę (bo 200
    >metrów od szosy są działki letniskowe) czy za skręt w lewo na zakazie na
    >pustej drodze w weekend? Dalej uważam że nie zrobiłem nic nagannego;)

    Ja jakiś czas temu dostałem za 90/50 w terenie zabudowanym, który wg
    rozporządzenia terenem zabudowanym być nie powinien (przedmieścia
    Włoszczowy, las, las, las...). A takich "terenów zabudowanych" w
    naszym kraju jest mnóstwo. Np. Płochocińska w Warszawie - od Płytowej
    do granicy miasta to wg rozporządzenia żaden teren zabudowany.

  • 55. Data: 2017-03-29 20:13:47
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Mar 2017 09:46:21 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >zaczął od audytów przejść

    Zaczął od likwidacji miejsc parkingowych przed budynkiem ZDM na
    Chmielnej. Postawił gigantyczny, paskudny stojak na rowery, przeważnie
    w 90% pusty. A służbowe auta ZDM nie mają gdzie parkować. Taki
    roztropek ;)

  • 56. Data: 2017-03-29 20:14:32
    Od: p...@g...com

    Minister wojny i jego podwładni póki co polują na zmotoryzowanych ale nie byłbym
    pewien czy następnym razem nie skasuja jakiś przechodniów ... To jak gra do jednej
    bramki i musi się w końcu źle skończyć ... Barany skasuja w końcu rowerzystę czy
    staruszka co nie zdąży z pasów uciec i żeby ograniczyć straty medialne prezes
    zabierze gamoniom zabawki

  • 57. Data: 2017-03-29 21:41:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 20:00, j...@i...pl pisze:

    > TEgo FR obecnie nie ma. Nie wiem czy na stałe go zlikwidowali, czy
    > tylko na czas budowy bulwarów.

    Sądzę, że na stałe. Po prostu skorzystali z okazji jaką były wykopki
    wszyskich radarów straży miejskiej, bo sami wiedzieli, że sensu w nim za
    grosz nie ma (poza tym, ze wczesniej ktoś dużą bańkę na tablicę 30/50
    wydał, więc jak podnosili Wisłostradę do 70/80 to w tunelu się nie dało).

    Bardzo dobrze, że w końcu to kuriozum znikło i przestało kompromitować
    skądinąd dobrą robotę, jaką robiła reszta sttołecznych (miejskich)
    fotoradarów. Szkoda, że dopiero teraz.

    Shrek

  • 58. Data: 2017-03-29 21:51:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 20:10, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > naszym kraju jest mnóstwo. Np. Płochocińska w Warszawie - od Płytowej
    > do granicy miasta to wg rozporządzenia żaden teren zabudowany.

    Sprawdź to:

    https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a
    ,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2
    aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Do zabudowań jest... 1,5 km:

    https://www.google.pl/maps/dir/52.2676802,20.8777546
    /52.2599735,20.8961124/@52.2747969,20.8661566,1697a,
    35y,144.13h,44.5t/data=!3m1!1e3?hl=pl

  • 59. Data: 2017-03-29 21:53:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 20:13, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > Chmielnej. Postawił gigantyczny, paskudny stojak na rowery, przeważnie
    > w 90% pusty. A służbowe auta ZDM nie mają gdzie parkować. Taki

    A to nie wiem. Tak czy inaczej w zakresie przejść się mocno poprawiło.

    Shrek

  • 60. Data: 2017-03-30 17:52:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Sprawdź to:
    >https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3
    a,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X
    2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    >Do zabudowań jest... 1,5 km:

    Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo
    zabudowany.
    Tu sa skrzyzowania, przejscia dla pieszych ... moze dzieci do szkoly
    ida :-)

    Dla rownowagi - czesto zabudowania sa, a terenu zabudowanego nie ma,
    bo tak uznali.

    Ale to mnie zaciekawilo na te drodze
    https://goo.gl/maps/MotgAzq8yUn
    Koniec 40 ... a gdzie byl poczatek ?

    Powien byc gdzies za skrzyzowaniem ... ale tam jakies niepewne te
    skrzyzowania, moze nie skrzyzowania ?

    J.