  • 11. Data: 2019-05-20 17:47:43
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8bef7a40-64bc-401f-93a7-573677900356@go
    oglegroups.com...

    >czasowo czy km? bo to inaczej czy jedziesz busem czy 911 turbo i masz
    >niemcy po drodze.

    Nawet w tych Niemczech czas sie dluzy, a nie zawsze daje sie swoje
    turbo rozpedzic ...

    1200km mi sie zdarzalo, po autostradach to nie jest jakies wielki
    wyczyn.

    Znajomy w jeden dzien dojezdzal do Grecji - ok 1600km ..

    J.

  • 12. Data: 2019-05-20 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie
    > przejechaliscie ?

    Wszystko zalezy od formy fizycznej.
    Jechałem jakis czas temu do Chorwacji jakies 1,4kkm
    Droga w pierwsza strone mordega - jechalismy na 2 kierowców i
    zmienialismy sie chyba z 10 razy :)
    Z powrotem jakieś 1,2kkm wsiadłem i pomimo gotowości drugiego kierowcy
    łyknelismy bez zmiany - po prostu sie dobrze jechało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 13. Data: 2019-05-20 18:05:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glumek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

    To pakuj sie dzis szybko, sprawdz olej, cisnienie ... i idz spac.

    1100km ... w zaleznosci od drogi tak z 9-15h, ogolnie nie ma problemu.

    J.

  • 14. Data: 2019-05-20 18:29:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Dziennie to doba czy 12h?

    >Na raz, bez noclegu, bez zmiennika, po autostradach:
    >Wawa-Barcelona

    No, to juz jest wyczyn.

    O ile pamietam jakies 2400 km,
    i czas zaczyna sie zblizac do 24h - bo przeciez zatankowac pare razy,
    zjesc cos, wypic, wylac..

    Szczegolnie dawniej, gdy po kraju dochodzila godzina czy dwie ...

    J.

  • 15. Data: 2019-05-20 18:48:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-05-2019 o 18:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup
    .

    > No, to juz jest wyczyn.

    Ja bym to inaczej nazwał.
    Można sobie gadać co się chce, ale stan takiego zombi przy końcu
    podróży, jest pewnie sporo gorszy niż lekko nawalonego delikwenta.

  • 16. Data: 2019-05-20 19:18:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 18:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Szczegolnie dawniej, gdy po kraju dochodzila godzina czy dwie ...

    Dawniej bym się nie zdecydował, taraz mam auto lepsze i do autostrady 12km.
    Jak auto ciche i wygodne i ktoś lubi jeździć to trasa 1000-1500km robi się
    lajtowa.

    TG

  • 17. Data: 2019-05-20 19:20:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 18:48 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ja bym to inaczej nazwał.
    > Można sobie gadać co się chce, ale stan takiego zombi przy końcu
    > podróży, jest pewnie sporo gorszy niż lekko nawalonego delikwenta.

    Przerabialiśmy już to na tej grupie kilka razy na przestrzeni ostatnich 10
    lat :-)

    TG

  • 18. Data: 2019-05-20 20:01:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 May 2019 19:18:02 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Jak auto ciche i wygodne i ktoś lubi jeździć to trasa 1000-1500km robi się
    > lajtowa.

    Nie wiem jak to zrozumieć, nawet jeśli ktoś "lubi jeździć". Przecież to
    jest zwyczajna mordęga. Jedyne co mi przychodzi do głowy, że ktoś się boi
    latać samolotem i dlatego "lubi" jeździć samochodem. I o ile jeszcze
    zrozumiem jakieś lokalne drogi typu Bułgaria czy Chorwacja, ale nie
    autostrada na zasięg.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2019-05-20 20:39:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 20 May 2019 19:18:02 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    >Nie wiem jak to zrozumieć, nawet jeśli ktoś "lubi jeździć". Przecież
    >jest zwyczajna mordęga.

    Jak lubi, to jest przyjemnosc :-)

    >Jedyne co mi przychodzi do głowy, że ktoś się boi
    >latać samolotem i dlatego "lubi" jeździć samochodem.

    zamow taksowke, dojedz na lotnisko godzine czy dwie przed odlotem,
    poczekaj na spozniony samolot, potem dojedz do celu - to jest mordega
    :-)

    Wiec do tych ~1200 km wole samochod.

    Duzo jeszcze zalezy gdzie jedziesz, co zamierzasz robic, jaki bagaz i
    ile osob.
    Do samolotu np roweru nie wezmiesz.

    >I o ile jeszcze
    >zrozumiem jakieś lokalne drogi typu Bułgaria czy Chorwacja, ale nie
    >autostrada na zasięg.

    ale 1000 km lokalnymi drogami, to faktycznie mordega :-)

    J.

    --
    Pozdor
    Myj

  • 20. Data: 2019-05-20 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ja bym to inaczej nazwał.
    > Można sobie gadać co się chce, ale stan takiego zombi przy końcu
    > podróży, jest pewnie sporo gorszy niż lekko nawalonego delikwenta.

    :)
    Tez mi to przyszło do głowy ze nie wyczyn a...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,