  • 71. Data: 2010-07-19 17:04:26
    Temat: Re: Ile u was kosztuje serwis klimy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Amerykany to wiedzom wszystko najlepiej, najprendzej, najwiencej, więc nie
    > zadawaj takich dziecinnych pytań, bo to naród bardzo mondry i wykształcony
    > i nie potrzebujom żadnych piktogramów. Sami sobie wszystko robiom i
    > dlatego majom bogactwo.
    > ;-)

    Dodaj że zwłaszcza takie z Polski, przedstawione na filmie "Szczęśliwego
    Nowego Yorku".

  • 72. Data: 2010-07-19 20:21:34
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > A po co wogole jezdzic na jakies serwis ? Skoro wszystko mozna zrobic
    > samemu w domu za pale dolcow...

    śmiej się śmiej
    ale tam faktycznie "serwis" klimy taki jak u nas za 250z
    robią za 20usd
    w kazdym sklepie motoryzacyjnym na rogu stoją puszeczki r134a z dozownikami
    za parę dulków i sam sobie możesz dobić klimę.
    efekt jest taki, że jak komuś ucieka czynnik (ale np w tempie 0,5kg/rok) to
    się nie bawi w naprawy tylko dobija i jeździ
    wogóle stosunek do motyryzacji jest bardziej utylitarny niż nabożny.

    może to i niepopularne stwierdzenie na PMS

    aha i autamaty (ASB) naprawiją w kazdym warsztacie u pana zenka (Jima)
    a testery obdII są dostępne w każdym markecie za grosze.

  • 73. Data: 2010-07-19 21:10:59
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    > Wiesz ja mam male dziecko i nie mam ochoty aby jedzilo w aucie z
    > grzybkami.Wiec raz na rok wymiana filterka plus kontrola i jesli trzeba to
    > czyszczenie klimy (a co dwa lata to musowo czyszczenie).

    To myśl chłopie.
    Grzybek lubi mokro i ciepło.
    Parownik skrapla mokrość.
    Jak zrobić grzybkowi źle?
    Zrobić mu sucho.
    Jak mu zrobić sucho?

    Ano kilkadziesiąt sekund przed dłuższym postojem:

    - Kompresor stop.
    - Cooling max.
    - Fan max.

    Nie ma wody, nie ma grzyba, nie ma smrodu.
    U mnie działa.

  • 74. Data: 2010-07-20 06:34:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PcmOL napisał:

    > To myśl chłopie.
    ROTFL :-)
    > Grzybek lubi mokro i ciepło.
    > Parownik skrapla mokrość.
    > Jak zrobić grzybkowi źle?
    > Zrobić mu sucho.
    > Jak mu zrobić sucho?
    >
    > Ano kilkadziesiąt sekund przed dłuższym postojem:
    >
    > - Kompresor stop.
    > - Cooling max.
    > - Fan max.
    I wowczas nie czyscisz klimy przez caly okres posiadania auta albo jestes wrozka i
    wiesz, ze juz sie
    grzybki robia :-)
    > Nie ma wody, nie ma grzyba, nie ma smrodu.
    > U mnie działa.
    ROTFL, co u ciebie dziala? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 75. Data: 2010-07-20 10:04:42
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 16 Lip, 13:32, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    U mnie 120netto w tym: odgrzybianie, wypompowanie i wpompowanie z
    dopełnieniem.

    Podobno (nie sprawdziłem) opróżnianie jest potrzebne, aby:
    1. Wymieszać z olejem
    2. Zmierzyć ile jest czynnika, ponieważ mierzenie ciśnienia nie ma
    sensu bo jest mocno zależne od np. temperatury.

    Pzdr.

  • 76. Data: 2010-07-20 10:11:50
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 20 Lip, 06:34, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie ma wody, nie ma grzyba, nie ma smrodu.
    >
    > ROTFL, co u ciebie dziala? :-)

    Metoda na przedluzenie okresow miedzyodgrzybianiowych? :)

  • 77. Data: 2010-07-20 10:22:14
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Adamaszek napisał:

    > Metoda na przedluzenie okresow miedzyodgrzybianiowych? :)
    Wiesz 100pln czy nawet 200pln raz na rok czy na dwa lata przy przegladzie auta to nie
    jest majatek a
    wiem, ze mam sprawna i czysta klime a co za tym idzie zdrowe dziecko.
    Kazdy robi tak jak che, jedni kupuja zamienniki czesci (nawet te chinskie), inni
    biora klepane
    czesci z rozbitkow a jeszcze inni kupuj oryginaly. Poki co Polska to jeszcze wolny
    kraj wiec niech
    kazdy robi jak che :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 78. Data: 2010-07-20 10:23:48
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

  • 79. Data: 2010-07-21 09:41:50
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-07-17 06:16, Pszemol pisze:

    > Ciśnienie to funkcja ilości czynnika i temperatury.

    i wilgotności powietrza zewnętrznego

  • 80. Data: 2010-07-23 21:46:51
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 09:47:26 +0200, news.mm.pl napisał(a):

    > żadne, te bajki o chińskim gazie (i jego badaniach: "przebaaliśmy") sylyszę
    > od 4 lat.
    > tzn gaz faktycznie z chin, ale jego badania to już czysty pic i fotomontaż.
    >
    > wzrost cen być może powsta ze względu na zakaz stosowania zbiorników
    > 1-razowych?

    Bo tak Ci się wydaje?
    Akurat pracuje u jednego z największych dystrybutorów części samochodowych
    w Polsce, a także w Europie (w pewnym zakresie typu części) więc Ty sobie
    gdybaj a ja wiem czego NIE zakupiliśmy.

    Natomiast pewna sieć warsztatów (nie związana z żadnym PL dystrybutorem)
    zakupiła.
    Co poniektóre "uczciwe" warsztaty to częściowo pewien mix bardzo
    popularnych w PL gazów (sic!!!) dorzucają do czynnika z braku laku...
    Kto jest z branży ten wie o czym mówie...