  • 11. Data: 2017-04-12 19:08:42
    Temat: Re: Inowacyjne prace budowlane, trochę polityka
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 12.04.2017 14:56, s...@g...com wrote:

    > no właśnie na co to jest przepis?
    > Jakie działania adminstracji państwowej wymagają w Polsce inowacyjności?

    Znasz dowcip o sposobie normalnym i sposobie cudownym? ;-)

    Raczej nie chodzi tu o innowacje typu budujemy kosmodrom, ale
    geoterme (te będą trzaskać na potege;)), nowoczesną zgazowarnie odpadów.
    Niby można w wielu takich przypadkach wymienione technologie
    sprowadzic, ale jeśli zapłacimy więcej i ktoś u nas zacznie też
    to robic, to tylko skorzystamy.

    Hmm, a może się mylę i to podstawa prawna dla ministra Morawieckiego
    by mógł zamawiać drony i auta elektryczne?

    Zobaczymy. Ja szkodliwośći tego prepisu nie widzę, a przypadki użycia
    jakieś jestem sobie w stanie wyobrazić.

    pzdr
    bartekltg