  • 11. Data: 2019-10-12 11:15:12
    Temat: Re: Jak długa "rozgrzewka" jest potrzebna pomiarowej elektronice dzisiejszej?
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.10.2019 o 10:57, RoMan Mandziejewicz pisze:>> Już nie
    pamiętam: "wchodzą" na tej grupie jpg-i?
    > Nie powinny. Ale przeszedł. No coś Ty, u mnie (neostrada) go nie
    > widać.

    Ale rzecz baaardzo dziwna. Bo na grupę pl.sci.kosmos wysłałem tekst
    artykułu prasowego, i dołączyłem do niego zdjęcie, na którym były
    feministki w akcji "Zadrzyj kiecę!" (zgadnij co miały pod spodem!).
    Powisiał w necie chyba jeden dzień, i zleciał, zarówno na neostradzie,
    jak i w google.groups (no cóż, *ktoś* z Was musiał podkablować, tzn.
    ktoś z czytających pl.sci.kosmos). Ale to, że go usunięto z serwerów,
    jest oczywiście narzędziem dla adminów dostępnym, nic w tym dziwnego.
    Ale i w moim folderze "Wysłane" go nie ma!!

    Jak "Oni" to zrobili? To znaczy, że komp już nie do końca jest "mój"!

  • 12. Data: 2019-10-12 13:08:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaNus,

    Saturday, October 12, 2019, 11:15:12 AM, you wrote:

    > No coś Ty, u mnie (neostrada) go nie
    > widać.

    A u mnie widać.

> [...]
    > Powisiał w necie chyba jeden dzień, i zleciał, zarówno na neostradzie,
    > jak i w google.groups (no cóż, *ktoś* z Was musiał podkablować, tzn.

    Nikt nie podkablował - kiedyś było czyszczenie z binarek na bieżąco a
    teraz - jak ktoś sobie przypomni.

    > Ale to, że go usunięto z serwerów, jest oczywiście narzędziem dla
    > adminów dostępnym, nic w tym dziwnego. Ale i w moim folderze
    > "Wysłane" go nie ma!!

    I prawidłowo. Post został wymieniony. Jeśli używasz czytnika news, to
    wykonał dyspozycję wymiany posta.

    > Jak "Oni" to zrobili? To znaczy, że komp już nie do końca jest "mój"!

    Ale to jest normalne w news. Ja używam własnej bramki news<->mail i
    wszelkie posty z dyspozycjami widzę jako odrębne maile.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2019-10-12 13:42:15
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.10.2019 o 13:08, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > A u mnie widać.

    Zerkam we właściwości Twojego posta (^U - jakby inny uzer ThBirda chciał
    się dowiedzieć) i wysyłasz z serwera tpnet.pl albo... też z neostrady, skąd?

    Nie ma go (zdjęcia) również i tu:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.elek
    tronika/Z7e4ZWojEFw

  • 14. Data: 2019-10-12 14:01:40
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > I prawidłowo. Post został wymieniony. Jeśli używasz czytnika news, to
    > wykonał dyspozycję wymiany posta.

    Że jak?? W moim *własnym* kompie, w folderze *lokalnym*, może mi dłubać
    jakiś daemon / bot?

    > Ale to jest normalne w news. Ja używam własnej bramki news<->mail i
    > wszelkie posty z dyspozycjami widzę jako odrębne maile.

    A co to są "posty z dyspozycjami"? i czy mogę to samo zrobić w
    ThBirdzie, czy jakąś-tam inną, niezbyt trudną metodą?

  • 15. Data: 2019-10-12 19:09:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaNus,

    Saturday, October 12, 2019, 1:42:15 PM, you wrote:

    > Zerkam we właściwości Twojego posta (^U - jakby inny uzer ThBirda chciał
    > się dowiedzieć) i wysyłasz z serwera tpnet.pl albo... też z neostrady, skąd?

    Z chmurki...

    > Nie ma go (zdjęcia) również i tu:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.elek
    tronika/Z7e4ZWojEFw

    A u mnie jest termometr na podczerwień.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2019-10-13 14:25:33
    Od: k...@g...com

    użytkownik JaNus napisał:

> [...]
    > Powisiał w necie chyba jeden dzień, i zleciał, zarówno na neostradzie,
    > jak i w google.groups (no cóż, *ktoś* z Was musiał podkablować, tzn.

    Rzeczywiście nie ma, w środku jest "null". Widocznie polityka podobna do gmaila.
    https://support.google.com/mail/answer/6590?hl=pl

    Co im ten .zip przeszkadza?

  • 17. Data: 2019-10-15 13:15:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 października 2019 10:34:45 UTC+2 użytkownik Cezary Grądys napisał:

    > Zresztą co tu pisać o sprzęcie pomiarowym, nabyłem biurowy(!) monitor i
    > producent zaleca włączyć pół godziny wcześniej!

    A jakie podaje przyczyny takiego zalecenia?

  • 18. Data: 2019-10-15 15:51:57
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > A jakie podaje przyczyny takiego zalecenia?

    Może jest na procencie u elektrowni :)