  • 21. Data: 2014-08-29 17:59:52
    Temat: Re: Jak działało milicyjne telefoto?
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    > I kto drut produkowal ?

    Drut też pewnie był ze wschodu.
    Ale ciekawostka : w przypadku zerwania drutu - co się zdarzało - po prostu
    wiązało się go na supełek.
    Głowica była tak zrobiona, że supełki przez nią przechodziły.
    Szpulka z nawiniętym drutem była nieco mniejsza od puszki pasty do butów.

  • 22. Data: 2014-08-29 18:24:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Aug 2014 17:27:58 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > ale zaraz, to nie to ja miałem na myśli, i to co zapodał
    wątkotwórca.

    To ja jestem wątkotworcą i pytałem o to urządzenie z tego odcinka, 10
    minut wcześniej w tym odcinku nazwane "telefoto" przez majora.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-08-29 18:25:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

    >Rzekome urządzenie:
    >https://www.youtube.com/watch?v=av1t72bREDg#t28m52s
    >(gdyby nie przeskoczyło 28:52)
    >Czy to faktycznie to urządzenie czy atrapa z desek jak sugeruje
    >sundayman?

    Imo - za duzo roboty, profesjonalnie wyglada. Gotowe sfilmowali.

    A przeciez Interpol istnial naprawde i przesylanie zdjec by im sie
    przydalo ...

    Tam jakeis logo jest na przedniej sciance, ale zbyt niewyrazne..

    J.

  • 24. Data: 2014-08-29 22:03:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:29:48 +0200, sundayman napisał(a):
    > BTW - zauważcie "obiektywny" opis NY na początku filmu ; "światowa
    > stolica zbrodni - 1000 zabójstw rocznie, kartele i gangi narkotykowe" :)
    > Aż dziw, że tam w ogóle cywile przeżyli :D

    No ale tak bylo.

    Dopiero Giulliani zrobil z tym pewien porzadek.

    J.

  • 25. Data: 2014-08-30 01:45:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No ale tak bylo.

    nono, "jedziemy do kraju zachodniego, który może tam i ma swoje plusy,
    ale chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły nam minusów !".

  • 26. Data: 2014-08-30 01:58:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-29 18:24, Marek pisze:

    > To ja jestem wątkotworcą i pytałem o to urządzenie z tego odcinka, 10
    > minut wcześniej w tym odcinku nazwane "telefoto" przez majora.

    no ale w linku podanym w pierwszym poście jest inne urządzenie. I to to
    miałem na myśli pisząc, że fake.

  • 27. Data: 2014-08-30 10:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:55:05 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Urządzenie, z którego wychodzą zdjęcia, to prawdopodobnie automat do
    > ich wywoływania... Nie zapominaj, że to było proste urządzenie,
    > działające na zasadzie fotoplotera, na zwykłym papierze
    > fotograficznym.

    Tam na panelu jakies start, stop i telefon ... czy to nie gniazdo DIN
    do podlaczenia sluchawki telefonicznej ?

    J.

  • 28. Data: 2014-08-30 13:44:50
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 30/08/2014 09:35, J.F. wrote:

    > Tam na panelu jakies start, stop i telefon ... czy to nie gniazdo DIN
    > do podlaczenia sluchawki telefonicznej ?
    >
    > J.

    http://tinypic.com/view.php?pic=epmce0&s=8#.VAG352O4
    Nbw

    tak to wyglada...