    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Date: Mon, 24 Nov 2014 22:12:27 +0100

    Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
    dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów zwalniających
    typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę te progi pokonywać
    jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu, ale wtedy prawe koła
    muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo symetrycznie i wtedy oba koła
    jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do połowy wysokości. Który sposób
    mniej według was niszczy zawieszenie?
    Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
    http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
    jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic

    Owocnej dyskusji życzę :-)

    --