  • 21. Data: 2017-10-11 18:09:29
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 17:51, nadir pisze:

    > Jakieś herezje opowiadasz.
    > https://www.youtube.com/watch?v=MhW11N8woDw

    A zawsze mnie ciekawiło - jak wygląda odporność paneli na grad? Bo
    jednak to się u nas zdarza...
    T.

  • 22. Data: 2017-10-11 18:11:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 17:16, RadoslawF pisze:

    > Zapewne nie będzie. Mam garaż, w garażu mam nawet prąd ale tylko
    > 230V i tylko w jednej taryfie. I żebym nie wiem jak kombinował to tego
    > nie przeskoczę.
    > Druga taryfa to dla mnie rozwiązanie równie fantastyczne jak
    > własnoręczne zrobienie małej elektrowni atomowej i zakopanie jej
    > pod garażem coby nie opodatkowali.
    >

    > Pozdrawiam

    Przecież druga taryfa to nic innego, tylko inna cena w nocy. Tydzień
    temu mi nowszy licznik założyli - wielkości 1/5 starego. Sama
    elektronika, to banał. Wymiana trwała 10 minut.
    T.

  • 23. Data: 2017-10-11 18:12:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 12:57, p...@g...com pisze:
    > -- Bardzo mi się podoba automatyczne tłumaczenie:
    >
    > drugie podejscie :-)
    >
    > https://www.fool.com/investing/2017/03/07/repairing-
    my-tesla-model-s-has-been-an-utter-night.aspx

    Wreszcie...
    Jak ktoś powiedział - po niemiecku "kocham Cię" brzmi równie
    romantycznie, jak "podaj magazynek".
    T.

  • 24. Data: 2017-10-11 18:54:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 11 Oct 2017 18:11:13 +0200, T. wrote:
    > Przecież druga taryfa to nic innego, tylko inna cena w nocy.

    Nie tylko - w dzień też inna, tyle że w drugą stronę :)

    Mateusz

  • 25. Data: 2017-10-11 19:05:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-10-2017 o 15:19, Marek pisze:

    > I ile hamujesz? 2 sek?  To co odzyska się przy hamowaniu zaraz się
    > straci przy najblizszym starcie :)

    Albo jeszcze przed nim - nagrzewnicę i klimę czymś trzeba napędzić.

  • 26. Data: 2017-10-11 19:09:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > W filmie chodziło o Leafa ale nie w tym rzecz.

    No trochę w tym rzecz, bo podjarałeś mnie tytułem wątka
    a wewnątrz było rozczarowanie.

    > Uznając, że koszt nabycia podjazdu jest 0 bo nie płaci się za paliwo jest
    > mega nadużyciem. Kto ma prąd za darmo?

    No są tacy co nie płacą za prąd, bo np. zainwestowali
    dawno temu w eletrovoltaikę na dachu, albo jeżdzą
    w trasy korzystając z Tesla Superchargers, które mają
    prąd wliczony w cenę zakupu samochodu.

    > Ciekawe czemu użytkownicy np. Tesli przemilczaja
    > ile miesięcznie wydają na ładowanie elektryka z własnej instalacji przy
    > codziennym jej użytkowaniu.

    Tak formuują zdania wierni teorii spiskowych...
    Czemu przemilczają? Sugerujesz że przemilczają?
    Użytkownicy Tesli NIE PRZEMILCZAJĄ tych informacji.
    Możesz znaleźć wiele na ten temat w sieci jak poszukasz
    na amerykańskich forach bo w Polsce niewiele na ten
    temat jest opublikowane, ale też nieprawda że nie ma.

    > Druga ciekawostka z tego filmu to awaryjność, z opinii tego usera Tesla
    > psuje się na potęgę a jedyny serwis w Berlinie robi bokami.

    Tak, psują się. Pierwsze dyski twarde w komputerach też
    się bardzo psuły... myślę że to cena jaką płacą ludzie
    kupujący nowe kategorie produktów, tzw. "early adopters".
    Z całą pewnością nie zapisuj się na Teslę jeśli oczekujesz
    awaryjności na niskim poziomie standardowych aut
    ze stajni Hondy czy Toyoty.

    > Trzecia, to że po Polsce jeździ ok 900 Tesli a tylko 300 jest w niej
    > zarejestrowanych.

    Nie rozumiem tego zdziwienia. Czyżby ktoś sugerował że nie wolno
    do Polski wjechać Teslą zarejestrowaną w Norwegii, w Niemczech
    czy na Litwie? Czy to takie niemożliwe że zagraniczna firma używa
    w Polsce samochodu zarejestrowanego za granicą Polski?
    Wytłumacz swoje zdziwienie... bo ja go nie rozumiem.
    To tak jakbyś się dziwił czemu w Polsce na drogach jest więcej
    samochodów niż zarejestrowane jest w Polsce, nie dostrzegając
    przy tym mnóstwa samochodów od gości zza granicy.

  • 27. Data: 2017-10-11 19:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I ile hamujesz? 2 sek? To co odzyska się przy hamowaniu zaraz się
    >straci przy najblizszym starcie :)

    Oczywiscie. A na nastepnych swiatlach sie znow odzyska, i znow zuzyje
    ... i tak mozna cale miasto przejechac nie zuzywajac ani wata :-P

    J.

  • 28. Data: 2017-10-11 19:48:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-11 o 17:32, Myjk pisze:

    > Pracuję w domu, przy tym nie ogrzewam domu prądem (oprócz CWU), czyli
    > teoretycznie 2T jest dla mnie NIEKORZYSTNA, a i tak z tytułu posiadania 2T
    > (G12W) mam rocznie średnio 200 zł oszczędności w stosunku do 1T. Ale nie
    > przejmuj się, setki jak nie tysiace są takich co uparcie twierdzą, że 2T im
    > się opłacać nie będzie i płacą więcej będąc święcie przekonanymi, że płacą
    > mniej.

    Ja nie twierdzę że się nie opłaci, ja twierdzę że zakład energetyczny
    mi nie założy.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-10-11 19:54:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2017 o 19:33, J.F. pisze:

    > Oczywiscie. A na nastepnych swiatlach sie znow odzyska, i znow zuzyje
    > ... i tak mozna cale miasto przejechac nie zuzywajac ani wata :-P

    Teraz wystarczy tylko znaleźć humanistę, co ma do szkoły pod górkę,
    wysłać go teslą na wagary, z czego wynika że zawsze będzie jechał od
    szkoły czyli w dół i mamy perpetum mobile i przewoźną ładowarkę do
    ifonów (o ile się co do końcówek z Muskiem dogadają)- tadaaam! ;)

    Shrek

  • 30. Data: 2017-10-11 20:12:40
    Od: p...@g...com

    Przesada ale popytaj użytkowników Bluemotion czy udało im się wykończyć akumulator w
    jeździe miejskiej.